Vegard1 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Drømmeprosjekt! Gleder meg til å se den ferdig Skal du på noen treff med den til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 HEHE. Drar på de treffa jeg rekker Når bilen er ferdig er litt usikkert ennå men ting begyner å nærme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Endelig kom det litt deler til meg igjen 6 POT ^^ 330mm.. Trur det bremser bra ^^ All klaring er god klaring ^^ Takk til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 er dette bolt on da? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Priser er hemelig ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 JIPPI. nesten som julaften fortiden. kom en merkelig eske inn døra idag ^^ Og gjett hva som lå oppi der:D DATASPRUT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvor kjøpte du dette Sprutet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Det kommer ifra statene ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Har du en link der du bestilte det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Det er bestilt igjenom et motorverksted så er litt usikker. Men det kommer ivertfall ifra statene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Sinnsykt tøft prosjekt du har, ThErEx! Gleder meg til å se banebilder av bilen! Hva kom prisen på total lakkering av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Sinnsykt tøft prosjekt du har, ThErEx! Gleder meg til å se banebilder av bilen! Hva kom prisen på total lakkering av bilen? Har en kompis som har lakkbox på hobbyverkstedet sitt så kosta ikke så alt for mye:P Men det kosta nokk synes jeg. For lakken vakke akuratt billig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Da har monteringa begynt. Grunnet mangel på deler så har jg montert det jeg hadde alt til. Bremsene:D All klaring er god klaring XD Måtte fjerne loddene på felgen for at det ikke skulle subbe noe sted Desverre så passet ikke OZ felgene foran når jeg monterte så de ender opp som sladdefelger bak trur jegXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Da er ennå mer gjort:D Bremser bak:D E34 M5 burde holde trur jeg. Motoren er der den skal være men litt montering der ennå Flytta olje returen så burde vel funke nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 se der ja. begyner og blir nå olje returen kom på rett plass og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå