Gå til innhold

E28 M535i Turbo prosjekt

ThErEx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har akkurat gjort det samme som deg bare med 745 eksos og turbo og autronic datasprut.

Vet ikke selv ,men de anbefalte begge to på det sterkeste å bytte. Jeg satte inn smidde mahle stempler kostet meg 5lapper hos VS. Men da kan ikke blokka de være borret. Er den over 92mm må du fa laget stempler etter mål fra sylindrene dine og da blir det dyrere. Vet sam sagt ikke, men jeg ble sterkt frarådet å gjøre det. Ble foresten 380hk og tett på 600nm med org 745turbo..

Heisann, ser bare på et gammelt innlegg du har på en E28turbo-tråd at du har 745 eksos?

Er det modifisert eksos, eller passet den "bolt-on" på en måte (lengde og plassering av potter)

mvh

Pedi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ikke for å være frekk, men har du tatt lån for å bygge bil?

Nei tokk lån for og kjøpe meg M535i Men så fant jeg ut at jeg ahdde litt penger så jeg begynte og bygge den om men så fikk jeg brev om at jeg kom inn på skole. Men rakk ikke bli ferdig.. Så nei tokk egentlig lån på en bil som skulle brukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvor i mysen er det du bygger hen? tror ikke jeg har sett denne bilen her... kanksje ikke på veien enda?

tøff bil da :)

Den gikk i mysen for en stund siden :P i 3 månter vell og merke. Står i ski og skrur på den :) Har verksted der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Denne er nå byttet bort i en skylione. Kommer til og angre som bare det etterhvert. Dette er en svinetøff bil. Men trur den kommer til og få det bedre hos ny eier, som er beianmotorsport på forumet her. Håper han fortsetter og skrive på loggen her eller starter en ny work logg. Så det går ann og følge med:) Savner nesten godbilen allerede før vi har byttet

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Jeg har akkurat gjort det samme som deg bare med 745 eksos og turbo og autronic datasprut.

Vet ikke selv ,men de anbefalte begge to på det sterkeste å bytte. Jeg satte inn smidde mahle stempler kostet meg 5lapper hos VS. Men da kan ikke blokka de være borret. Er den over 92mm må du fa laget stempler etter mål fra sylindrene dine og da blir det dyrere. Vet sam sagt ikke, men jeg ble sterkt frarådet å gjøre det. Ble foresten 380hk og tett på 600nm med org 745turbo..

Heisann, ser bare på et gammelt innlegg du har på en E28turbo-tråd at du har 745 eksos?

Er det modifisert eksos, eller passet den "bolt-on" på en måte (lengde og plassering av potter)

mvh

Pedi

Bumper dette spørsmålet jeg, selv om bilen er solgt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...