Frode_E30 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Ikke for å være frekk, men har du tatt lån for å bygge bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg har akkurat gjort det samme som deg bare med 745 eksos og turbo og autronic datasprut.Vet ikke selv ,men de anbefalte begge to på det sterkeste å bytte. Jeg satte inn smidde mahle stempler kostet meg 5lapper hos VS. Men da kan ikke blokka de være borret. Er den over 92mm må du fa laget stempler etter mål fra sylindrene dine og da blir det dyrere. Vet sam sagt ikke, men jeg ble sterkt frarådet å gjøre det. Ble foresten 380hk og tett på 600nm med org 745turbo.. Heisann, ser bare på et gammelt innlegg du har på en E28turbo-tråd at du har 745 eksos? Er det modifisert eksos, eller passet den "bolt-on" på en måte (lengde og plassering av potter) mvh Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ikke for å være frekk, men har du tatt lån for å bygge bil? Nei tokk lån for og kjøpe meg M535i Men så fant jeg ut at jeg ahdde litt penger så jeg begynte og bygge den om men så fikk jeg brev om at jeg kom inn på skole. Men rakk ikke bli ferdig.. Så nei tokk egentlig lån på en bil som skulle brukes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hei, hvor i mysen er det du bygger hen? tror ikke jeg har sett denne bilen her... kanksje ikke på veien enda? tøff bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hei, hvor i mysen er det du bygger hen? tror ikke jeg har sett denne bilen her... kanksje ikke på veien enda? tøff bil da Den gikk i mysen for en stund siden i 3 månter vell og merke. Står i ski og skrur på den Har verksted der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 ok, ikke sett den jeg se. og jeg er en del ute, men tøff bil uansett, sett den i stand, ikke selg den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 ok, ikke sett den jeg se. og jeg er en del ute, men tøff bil uansett, sett den i stand, ikke selg den.. Ja hadde jeg hatt penger så skulle jeg gjerne gjort det. Men har ikke penger til det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ingen som har lyst på et lite prosjekt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Denne er nå byttet bort i en skylione. Kommer til og angre som bare det etterhvert. Dette er en svinetøff bil. Men trur den kommer til og få det bedre hos ny eier, som er beianmotorsport på forumet her. Håper han fortsetter og skrive på loggen her eller starter en ny work logg. Så det går ann og følge med:) Savner nesten godbilen allerede før vi har byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 selvfølgelig skal jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Var det skyline du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 var nok d ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Jeg har akkurat gjort det samme som deg bare med 745 eksos og turbo og autronic datasprut.Vet ikke selv ,men de anbefalte begge to på det sterkeste å bytte. Jeg satte inn smidde mahle stempler kostet meg 5lapper hos VS. Men da kan ikke blokka de være borret. Er den over 92mm må du fa laget stempler etter mål fra sylindrene dine og da blir det dyrere. Vet sam sagt ikke, men jeg ble sterkt frarådet å gjøre det. Ble foresten 380hk og tett på 600nm med org 745turbo.. Heisann, ser bare på et gammelt innlegg du har på en E28turbo-tråd at du har 745 eksos? Er det modifisert eksos, eller passet den "bolt-on" på en måte (lengde og plassering av potter) mvh Pedi Bumper dette spørsmålet jeg, selv om bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå