gwskjenald Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Handlet meg en bmw e36 95mod før jul her. Er en 320 med chip, luftfilter, effektanlegg. Delskinn intr. Har altid hatt lyst på bmw men det har bare ikke blitt slik før no Slenger ut et par bilder av gullet mitt her Har jo som dei fleste litt planer da vettu Har allerede handlet å skifta til shortshift:) Har ikke 100% jobb for tiden men det blir jo litt cash til mods Fordi her er det som er plan fremmåver: Bakrutesenker nytt tåkelys v.side. var ikke festa så det ble åverkjørt:P har lyst på sperre men vet ikke va noen forslag Eller så takker jeg får fårslag va som kan gjøres av mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Velkommen som ny medlem her inne, og gratulerer med BMW! M3 front og diffuser bak ville hvertfall jeg skaffet meg Så jo ikke dum ut nå heller akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 du skulle heller ha lagt dette ut under bilder/ show off... med tanke på at denne kan bli stengt... men fin bil m3 front hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Gratulerer med en pen E36:) som Ad|oS sier så hadde den blitt penere m M3 front og diffuser bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Takk for gode tilbakemeldinger Ja, noen som har noen tips til plasser hvor det er gode priser på m3 fanger, difuser og bakrutesenker? vurdere m3 speil også men er litt usikker hvordan det blir.... hva syns dere?? Var ute og kjørte en tur istad, (har kommet litt snø) men det har begynt å knirke noe sinnsykt i rattet.... noen som har en anelse på hva det kan være høres ut som om det er noe fjær greier, men har ikke anelse.... kjente det var ett eller annet når jeg svingte også Håper på hurtigt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 gsbildeler.no er et bra sted å begynne hvis man skal ha litt smådeler til bilen. Kommer handlekurven på 4-5tusen og oppover kan du gjerne kikke på koed.dk For billigere forsendelser blir gjerne frakt + avgifter for å ta det inn til landet for dyre til at det skal lønne seg. Bestiller du fra Danmark er denne til god hjelp for å finne reell pris: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ M3 speil er jo ikke feil på E36 det. 90% av bilene der ute har dem, men ser ikke styggere ut pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hiver meg på M3 fanger og diffuser.. Kansje ei lita list på bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1 Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 grattulerer med en nydelig bil! Kjenner du igjen denne bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Takk takk:D hehe, ja vill tru det. vess det va den æ satt på t værdal`n så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har fikset pixel`n i kjørecomputer`n i kveld no. Ble ikke perfekt men ble betraktelig bedre:) fulgte en DIY fra her inne en plass:) anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Kom fra Nesna denne? Personlig ville jeg ikke gått for noe bakrutesenker. Ville gjort noe med en del annet men det er mine meninger. Fin bil som det er synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Ja, kom fra nesna ja. Er litt usikker ang bakrutesenker, syns det sjer bra ut på noen men sammtidlig litt harry på andre:P hehe tru nåkk det blir toning av ruter først:) bare nå lyst nå ja, så ikke bli stressa:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 de va nok de ja, he an enda heile bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Lurer på om noen har prøvd turbosettet fra a-dekk? hvordan er det? har litt lyst til å friske opp bmw`en:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Turbo allerede ja.. .. Hva skjer med verden.. Kunne jo bare kjøpt deg noe sprekere om du vil ha mer "gufs" Begynner å bli endel ikke-godkjente turboer etter veiene.. Liker ikke helt utviklingen.. Dyrere forsikringer pga hodeløs kjøring, strengere regler for å ta "miljøet".. Ender vel med at alle som har noe som ikke er fabrikklevert på bilen sin får avskiltingsbegjær på stedet.. Kan ikke si jeg liker utviklingen.. btw... Velkommen til forumet.. Og slenger meg ellers på at det er feil del av forumet.. men mod kan vel flytte tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå