Gå til innhold

Ramme til uorg. spiller i e39


Anbefalte innlegg

Har (etter mye om og men..!) bestemt meg for å sette inn uorg spiller i bilen for å få bedre lyd. har kjøpt denne rammen på

http://www.transmedia.no

lpo6e0xa5zwav3v8tuy0.gif

Så lurte jeg på om noen har vert borti montering av spiller i denne rammen? når en drar ut org. spiller åpenbarer det seg en stålramme som går på tvers midt bak hullet der spilleren skal sitte.. på den vanlige, kjipe overgangsrammen i plast er hullet høyere oppe, men på denne versjonen er hullt trukket ned, noe som fører til at jeg (muligens..?!) må kutte å sjære litt i stålet bak.. erfaringer noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har løstnet 4 skruer fra rammen nå, men klarer ikke å få den ut fordi, virker som om den sitter noen adnre plasser også..?

Forresten så følger jo "vippelokket" med også, gjør det ikke det?

På forhånd takk:)

Tror du må ut med hele dashen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (etter mye om og men..!) bestemt meg for å sette inn uorg spiller i bilen for å få bedre lyd. har kjøpt denne rammen på

http://www.transmedia.no

lpo6e0xa5zwav3v8tuy0.gif

Så lurte jeg på om noen har vert borti montering av spiller i denne rammen? når en drar ut org. spiller åpenbarer det seg en stålramme som går på tvers midt bak hullet der spilleren skal sitte.. på den vanlige, kjipe overgangsrammen i plast er hullet høyere oppe, men på denne versjonen er hullt trukket ned, noe som fører til at jeg (muligens..?!) må kutte å sjære litt i stålet bak.. erfaringer noen?

For å ta det kort. Jeg hadde anbefalt rammen som har hullet lengre opp, under lokket. Da er det veldig enkelt å montere inn en ny spiller. Hvis du skal ha ut rammeveket bak, må du demontere nedre del av dasjen.

Ang høytaler ledninger så ligger det et par til hver fremdør, og et par til høytalerene bak. Det ligger ingen spesifikk til diskant, bare fra filteret i dørene og opp til diskanten. Men hvis du skal montere nye diskanter, og trekke ledninger ut til døra, så er det mulig, hvis du ikke har ti tommeltotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...