Prodigt Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Har en bmw e30 325 86mod. den har begynt å fuske noe helt sykt fortiden. dette begyner den med når den blir varm, jeg får ikke opp turtall, og bilen dør hele tiden. hva kan dette vær? noe som har vært borti det samme før? Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 den oppfører seg normalt når den er kald? sjekka luftmengde måleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Falsk luft via gummibelgen på innsug? Denne sprekker opp ettervært. Hvis du får kjerra til og tusle på tomgang så spray startgass rundt belgen og se om turtallet øker. Hvis ja, er det sprekk i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Det er nok luftmengdemåleren det var det på min. Sjedde det samme med min:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå