Samaraiuz Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Selger følgende deler som har stått på en 320, E36, 93 modell.. Kjøper betaler frakt Originalt ratt uten airbag- bud ønskes Setebelter forran (har også liggende for baksetet) - bud ønskes Håndbrekk - bud ønskes Kom med bud folkens, selges billig. Alt skal vekk Jeg kan nåes på 416 22 629 til alle døgnets tider;)
Samaraiuz Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Ingen som er interesert i billige deler?
-Roger- Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har du den mansjetten som sitter rundt girkula?
djscream Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 mye skal du ha for rattet da? har ett tilsvarende som er slitt, så trenger nytt
lunde Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 150+ frakt for setebeltene vist dem er gode og spess slakk! Vanskelig og bytte btw? Er det moe slark i brekket?
Samaraiuz Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Er det bare beltene forran du skal ha, eller trenger du de bake også? Er ikke vanskelig å bytte nei, om jeg ikke husker feil er det to bolter som holder dem, men du må ta vekk en del deksler for å komme til. Ellers er beltene i fin stand=) Brekket er det ikke noe slakk i som jeg klarer å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå