jarli Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Vurderer muligens å kjøpe større felger..Jeg har ikke tenkt så mye på pris, men jeg er åpen for bud.. Noen som har en ide om hva disse er verdt? Jeg har bare kjørt noen få måneder på dekkene og de fremstår som nye.. Jeg vil ikke kalle felgene for helt strøkne, men de er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har du en prisidè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hmm, passe dei på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hmm, passe dei på min? Ja de passer på din med spacere. Har du en minstepris?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Ja de passer på din med spacere. Behøver ikke spacere, men usikker på hvordan det er med navåpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Disse heter BBS RX2, ikke sant? Ser jo bra ut på en E39... Kanskje, kanskje... ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg er også litt nyskjerrig på ca. pris..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Disse heter BBS RX2, ikke sant? Stemmer det, eller BBS RX II for å være kverulant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikj Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Heisann Veldig pen bil der, er den senket? Er også intr i pris på felger med dekk, skriv gjerne hvilke dekk og dim Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Dette er ikke akkurat billige felger ... Skal disse kjøpes nye, må en iallefall regne med minst 25 000 for bare felgene http://www.bbs.com http://www.motoso.de/bbs+leichtmetallfe ... 608987.htm http://www.motoso.de/Search/quicksearch ... ORY=wheels Jeg selger dem ikke for under 10 000 Innpresset er 22 foran og 25 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 HeisannVeldig pen bil der, er den senket? Er også intr i pris på felger med dekk, skriv gjerne hvilke dekk og dim Mvh Erik Takk Den er senket foran på noen av bildene (40 mm), bak har jeg ikke fått tid til å senke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå