dannybj Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Hei! Jeg har akkurat kjøpte nye sommerhjul (18" Rondell 58 ) til bilen min (e39 528ia). Kjøpte felgpakken til gs bildeler med 235/40-18 foran og 265/35-18 bak. (tror det var det) Er det noen her som har TÜV-papirer på disse felgene? Kan evt. sende de på mail til danieljomaas@gmail.com Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 det skal følge med. ring GS å be dæm sende papirene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Stemmer det, GS har papirene til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Stemmer det, GS har papirene til de. Nei det har de ikke, GS sine Rondell felger er Replica av Rondell og de har ikke noe TÜV-papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Takker for svar. Har ikke hørt med GS enda, men siden det sies her at de ikke har TÜV papirer, er det da noen andre på forumet som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Takker for svar. Har ikke hørt med GS enda, men siden det siesher at de ikke har TÜV papirer, er det da noen andre på forumet som har? Har postet det på forummet her før, mener jeg sendte en mail til Gunnar med papirene skannet inn, har desverre hatt datakrasj på pc'n så de ligger ikke lenger inne på pc'n min, husker ikke hvor jeg la papirene heller desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Ingen andre som har? Hadde vert veldig greit å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Hadde dem, men finner dem ikke . Skal se om jeg husker hvem som hadde. Går an å bruke søkefunksjonen. Tingen er at det ikke er org Rondell, og det kan bli problemer med papirer på BT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Hadde dem, men finner dem ikke .Skal se om jeg husker hvem som hadde. Går an å bruke søkefunksjonen. Tingen er at det ikke er org Rondell, og det kan bli problemer med papirer på BT... Har søkt.. finner dem ikke.. Ser de på BT foskjell på orginale og uorginale felger da? Eller, hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Er så enkelt at GS sine ikke er merket slik TUV papirene beskriver... Står ikke noe annet enn d58 og mål på dem. Kan være heldig og at det går bra selvfølgelig. Blir som å godkjenne et senkesett som ikke har den merkingen kontrolløren på BT må se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Stemmer det, GS har papirene til de. Nei det har de ikke, GS sine Rondell felger er Replica av Rondell og de har ikke noe TÜV-papirer Så på de i våres hos GS, og da sa de at tuv papirer fulgte med felgene. Og dt var 58 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Stemmer det, GS har papirene til de. Nei det har de ikke, GS sine Rondell felger er Replica av Rondell og de har ikke noe TÜV-papirer Så på de i våres hos GS, og da sa de at tuv papirer fulgte med felgene. Og dt var 58 felgene Rart at ingen får disse dokumentene fra GS? Vært og snakket med dem, og da ble det opplyst at de solgte D58 som er en kopi uten navn på produsent osv (har samme felgene selv og kan ta bilde av merking), det positive er at de er rimelige og produsert av en bedre legering enn Rondell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Stemmer det, GS har papirene til de. Nei det har de ikke, GS sine Rondell felger er Replica av Rondell og de har ikke noe TÜV-papirer Så på de i våres hos GS, og da sa de at tuv papirer fulgte med felgene. Og dt var 58 felgene Rart at ingen får disse dokumentene fra GS? Vært og snakket med dem, og da ble det opplyst at de solgte D58 som er en kopi uten navn på produsent osv (har samme felgene selv og kan ta bilde av merking), det positive er at de er rimelige og produsert av en bedre legering enn Rondell... Ok, de lovte meg TUV papirer hvis jeg kjøpte. Men det ble M5 fanger og soting i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70238 Han her hevder og ha tuv papirer, kanskje han kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå