Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe stygge saker :) hadde noe lignende på jobben her om dagen, da vi fikk inn en volvo B10 buss som hadde fått kjølevann i sylinderne...da vi skulle ta ut stemplene måtte vi knuse sylinderforingene, for rådene var bøyde som bananer :lol: og dette er store motorer :)

Skrevet

Omfattende tenningsbank og ventiler som pensjonerer seg er en hyppig årsak på den øvre turtallskala virker det som..

Til trådstarter: Hvordan så stemplene og pluggene ut?

Skrevet

Hvorfor skjer dette? råden som gir etter? vanvittingbomgiring i høyehastigheter med mye turtall ?

spørr siden jeg lurer, og er greit å vite :P

  • 3 months later...
Skrevet
åssen får du til å smelte det stempelet så sinnsykt da?? hehe

Hvordan det har gått for seg vet jeg ikke. Han hadde solgt bilen, men måtte ta den tilbake da kjøperen dro ut tre gir før den stoppet. :lol:

Tok ut de andre stemplene å veiva og lagde meg en liten suvenir. ;)

zb9tfnprsxuggkmm4att.jpg

q8ujz66k10wadjqogjo1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...