Haug530D Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Er det noen som vet hva de kontaktene under setet på passasjer setet er til, en liten blå, en sort og en hvit, de er ikke koplet til noe, grunnen til at jeg spør er at jeg driver feilsøking i forbindelse med Airbagen, fikk opp denne feilkoden: 43 resistance in the short-circuit II (seat belt pretensioning system for passager airbag) is too small Kan ikke se at det er noen kabler koplet til belte strammeren, tidligere eier hadde hatt utav rattet og mente at Airbag lyset begynnte å lyse etter dette, men jeg skjønner ikke hvorfo jeg får en feilmelding på passasjer siden da, Er ganske desperat etter å få hjelp nå.
opt Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Skal ikke være noen ledning på beltestrammeren, bare en liten vaier. Hvis airbagen er tatt ut uten å koble fra batteriet kan kanskje en sensor fått litt sjokk?
Haug530D Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 Skal ikke være noen ledning på beltestrammeren, bare en liten vaier. Hvis airbagen er tatt ut uten å koble fra batteriet kan kanskje en sensor fått litt sjokk? Tror muligens ikke at det er Airbag på passasjer siden, så i Bentley manualen at de E34'ne det er Airbag på passasjer siden har ett deksel over hanskerommet, det har ikke jeg, + at på de uten har noen oransje krasj sensorer ved støtdemper tårnet. Har prøvd å nulstille men det går 10 sekunder så er det på igjen, men kan det være verdt ett forsøk å demontere airbagen i rattet, kan det være noe som er løst der eller noe?
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Finner bilder og plassering av alle kontakter på E34 i ETM som kan lastes ned via tråden om tekniske linker jeg har lagt ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Feks wedophone hvor du kan velge aktuell årsmodell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå