GiljeN Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 er jo ikke muligt å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 TULL ! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 521wt_1098 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 joda:) der va bilen på rett vei igjen..ny eksos, fin fin lyd..fått ryddet garasjen å fått ut en del rot å deler. så er plass til å jobbe og fått opp lys å diverese:) eneste er at eksosen blir dratt av under vær gang bilen skal inn å ut :S men i dag blir det ventil justering å sikkert noen bilder...skal også fjerne litt rust. nederst på ene døren og i kanaler..tips ?.. GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 har ikke tips, men få ut bilder skal manne meg opp til det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Gi en lyd om du får en plutselig lyst å selge bilen til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 hoppsan rota litt rundt her lurer på hvilke felger jeg skal bruke til sommeren:) eller så litt snob som skulle monteres i dag men har rotet bort skruene weee sliter me valg av girkule også og et bilde av bilen fra sommern.. Dårlige bilder men men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 bilen er også litt lavere en på det nederste bildet nå ? men noen som har tips angående valsing ? noe jeg kan gjøre selv det ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 jeg ga 500 pr hjulbue på min bil. tror valsespesialisten tar ca. det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 jaja får vell se hva det blir til går ann å prøve og heller levere inn så får de rette giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 synns du ska bruga den girkulå så står på nå og selga den andra t meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Gammle felger, men ny girkule, blir rått med ACS. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe regnet egentli med det ville komme noe slikt ja er med lys og:P tingen er det at jeg vil bruke den...men den kalde å ikke så veldigt pene acs kula var dyr og jeg lurer på om jeg skal kjøre acs helt ut:P å da må jeg kvitte meg med M mattene og kjøpe noen sVIN dyre acs matter tenker tenker giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 bilen har faktisk hopt av bukkane å skal ut å kjøre tur ca snart full tank me bensin å kose seg kjører uten lamdasond nå å bilen går mye mye bedre :S:S Hvilken girkule ? M eller acs ? en av dem skal selges GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 M girkula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 det var det dah greier ikke helt å bestemme meg men sjefen i huset sier at jeg skal bruke M girkula så bler nokk den:) men hvilke felger syns folket jeg skal bruke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå