E28 Power Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 bler bra dette her giljeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 joda får håba d venter på intercooler,vacum å silikon slangar å någe vas.må få solgt vekk litt deler og før eg forsette å vente på at kimmit ska svara på mail kossen den der btr fyngere, tar vist si ti d :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 sånn enkelt forklart hehe en til vakum og en til bensin inn og en til bensin ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 skal ordne noen har et lass me kose deler/slitedeler liggende nå men vet egentli ikke hvor mye jeg vil legge i denne bilen lenger men fin skal den bli.har ikke vert å besøkt den på en uke nå venter på cooler å dyser og lignene før den bli plukket igjen GIljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 jatta da har jeg fjernet en god del me bilder her..praktiske løsninger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 sjer lite om dagen her et lite bilde fra test kjøing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 tror du må ta en skikkelig photoshoot snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 er alt for mange mangler og dritt på bilen til å ta någe photoshoot;) kansje en vakker dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 sjer lite om dagen her et lite bilde fra test kjøing nydelige bil men ka skjer me taglugå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 bilde blei egentli tatt me en gjeng andre bilder grunnet å vise alle feilene. pga muligt bytte :S men trorsje eg klare kjøre snart øvan me slibe maskinen igjen så eg får ann i goe gamle fargen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 liker ikke det du sier her jeg.. liker og sugle på bilen din hver gang jeg skal hente deler behold den og lakker den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 godt folk liker den blir nokk ikke solgt.vertfall ikke før den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Ble bra med ny front. Merkelig at de ikke klarer å lage kopier i bedre passform. Men markedet er sikkert ikke stort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 er nokk fare for det.i andre land osv så er det ikke stil som teller men plastikk å japse style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå