///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare for sikkerhets skyld, så ser jeg du har glemt å sensurere over skiltet på det siste bildet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 ny benink gjort i dag..da på dynapack som jeg stoler mer på 254 og 414 nm på hjulene på ca 4300omrd.. etter det ramla det ned pga alt for lite bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 når kommer bilde® av kurven(e) ? hvor mye trykk kjører du med nå ? og når ca på turtallet ligger maks effekten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 kjører 0.5 og maks effekt på ca 4300omd.. slenge opp bilde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Har du fått fikset det problemet med fuskingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 trege på at eg gjekk rett før du sko benka din,va jo så sykt rå lyd i den.men ble jo fine tall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 ja greie lyd i ann i benken og:) va fjuske sje lenger den..greie tall ja må bare ha mar bensin så må me ud å prøva igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 sovna denne tråden har nå fått servo å alt e godt. bytta någen slite deler i understell å fikst en olje lekasje jævligt herlikt å gidda å bytta servo pumpa.. ny bil jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 hehe, va voldsomt så den smalt når du ga den, kan være bare jeg som føler det ? var det vifta som tok i på søndag? skulle vært der lengre, kom en transit med sveisa sperr og en grom motor. Lå bredt rundt over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 d buldre å bråge litt det e den transitten på cossimotren ? ja va någen ledningar så jekk i viftå så e forann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 ja va den me cossimotor:) grom sleeper ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 her går d fort i svangane fått nye dyser og btr nå..mer bensin og går mye bedre vudere sterkt å selga go bilen nå bud noen ? evt bytte i vannscooter ? Me alt så e kompltt m30motor,730diff,525brems diff,org acs sjørt,bakrute spoiler,aero bakfanger.el vinduer,stort anlegg,vinterfelger med nye bakdekk.masse masse nye deler/motor deler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorensius Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 må sei d va kjekt å lesa de 14 sidene eg orkte for i kveld:) litt kult å få komma inn i verdenen t nogen så bor i sama distriktet:P va bilen orginalt d motoren e nå? og du jobde på bavaria sa du? men hadde isje lappen? du må klarera litt her før eg lese de neste 14sidene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå