///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 var på nippet til å bestille ac fanger fra bs bildeler i går. men 600kr i frakt er litt sykt spør du meg ?:S Ja, er enig, når jeg bestillte en modellbil på nettet så kom frakta på 400kr, helt sykt spørr du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 syke satan! Det var dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 jaja snakke litt på mail me de så de skulle sende den me post er ikke sikker på hva frakta blir. men regner rundt en 300kr.. har også bestillt dynamic bakfanger siden den er lett å få tak i orginal..så det blir acs front sidesjørt, dynamic bakfanger å lille lippa på bakluka nesten ikke fosjell på bakfangern alikevell GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 det blir vel bra! når regner du med å få dette montert og lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Oh! Dette blir bra! Gleder meg til lakk, montering og bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 ska me sjå jeg håper og det blir bra lakk kommer sikkert ikke før til sommern. håper på lakk til jeg får førerkort tilbake:) weee men prøvemontert blir det hverfall har også" asc orginal girkule / pedaler og håndbrekk liggende.skulle tenkt meg å hatt acs matter og men de er jo svin dyre så får holde meg til M mattene en stund til, samt AE lyktene flekkes av i disse dager og blir solgt håper jeg på..svart tak trekk er også noe jeg vil få tak i :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 gromt uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 takker takker men hiver de der forbanna AE lyktene mine til salgs eg så viss någen vil ha de så e d bare t å komma med bud Weee bilder finnes lengre bak i denne tauen GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 her har vi bilde av hvordan bilen står i dag vertfall tak over hodet hadde et lite uhell med den ene speilet :`( er slike pinner inni som du skal trykke noen klomper forbi så blir de "låst" bak der:) men de pinnene er ikke heilt 100lenger :S noen forslag ¨AE lyktene som er til salgs GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 jeppsan da var bakfangern i hus å det var helt topp. kanon passform å ser bra ut..har også fått fjernet 1 stk hengerfeste som har plaget meg i 3år (A) har ikke størm i den trange lille garasjen min så ble lite me bilder på et kanon mobil kamra GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 vuderer å lakkere bilen svart matt til sommern så lurer på om noen kan "photoshope" litt her er et par bilder, ikke så bra men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 ser ikke hva som er jort jeg :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 tenker da på noe sånt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå