Gå til innhold

GiljeN`s e34 Understell next :)

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja snakke litt på mail me de :) så de skulle sende den me post :) er ikke sikker på hva frakta blir. men regner rundt en 300kr.. har også bestillt dynamic bakfanger siden den er lett å få tak i orginal..så det blir acs front sidesjørt, dynamic bakfanger å lille lippa på bakluka :) nesten ikke fosjell på bakfangern alikevell :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska me sjå:) jeg håper og det blir bra :) lakk kommer sikkert ikke før til sommern. håper på lakk til jeg får førerkort tilbake:) weee men prøvemontert blir det hverfall :) har også" asc orginal girkule / pedaler og håndbrekk liggende.skulle tenkt meg å hatt acs matter og men de er jo svin dyre så får holde meg til M mattene en stund til, samt AE lyktene flekkes av i disse dager og blir solgt håper jeg på..svart tak trekk er også noe jeg vil få tak i :S

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har vi bilde av hvordan bilen står i dag :) vertfall tak over hodet :)

DSC00248.jpg

hadde et lite uhell med den ene speilet :`( er slike pinner inni som du skal trykke noen klomper forbi så blir de "låst" bak der:) men de pinnene er ikke heilt 100lenger :S noen forslag :)

DSC00249.jpg

¨AE lyktene som er til salgs :)

DSC00251.jpg

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppsan :) da var bakfangern i hus å det var helt topp. kanon passform å ser bra ut..har også fått fjernet 1 stk hengerfeste som har plaget meg i 3år (A) har ikke størm i den trange lille garasjen min så ble lite me bilder på et kanon mobil kamra :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...