Gå til innhold

Ipod plassering i e36

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg nylig en pioneer AVH-P5900DVD med inngang for ipod og kontrollering av denne via touchskjermen. Kjøpte i den anledning en ipod også...

Det jeg lurer på er hvor og hvordan jeg kan montere ipoden i bilen. Har lyst å lage/kjøpe en holder hvor jeg kan sitte den nedi for tilkobling og lading. F.eks foran girspaken et sted..

Forslag til hva /hvor jeg kan få tak i en slik holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har samme spiller i min E36 coupe, og jeg har plassert ipod'n i det lille rommet under den termometer og digitale klokka.. Det passa veldig greit med tilgjenglighet, og at det faktisk var hull fra før av i toppen av dette rommet.

Grattis med en flott spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en ny brakett der askebegeret er, som jeg jeg festet ipoden til med lading. Fungerte kjempe bra ogt var bra tiljengelig der også. Kan se om jeg finner den ute i graasjen så kan jeg poste bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og bildet :)

Vurderte en slik holder på som på bildet, men tror ikke det vil la seg gjøre på e36, da kommer den evt så langt nede, og da er jeg redd for at noen dunker borti eller noe....

Har nå lagt ledning ut igjennom det lille rommet ved siden av klokken, slik at den kan ligge der (ipod nano) eller at jeg kan strekke ut ledningen litt...

Gjerne ikke det fineste, men det fungerer :P

Hadde likt å se hvordan du hadde gjort det vetu03 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den også i hanskerommet, syntes det er best, ingen ser den og du styrer jo alt fra spilleren så da ser jeg ikke vitsen med å flashe ipoden, den passer jo ikke inn i førermiljøet på e36 uansett. Så ville skjult den i hanskerommet, enklest og penest.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde min ipod i midkonsollet jeg da, siden jeg skjeldent brukte det og i en annen bil (begge e36) så hadde jeg den i armleneden siden den var i 2 deler så la jeg opp kabler slik at den lå inne i et lite rom der enkelt og greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den også i hanskerommet, syntes det er best, ingen ser den og du styrer jo alt fra spilleren så da ser jeg ikke vitsen med å flashe ipoden, den passer jo ikke inn i førermiljøet på e36 uansett. Så ville skjult den i hanskerommet, enklest og penest.:)

Jepp, og det blir mindre risiko for innbrudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...