Hauso Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Sinnsykt nydelig bil! Sikler av misunnelse! Denne bilen håper jeg du fortsetter å passe godt på! Det eneste jeg ikke likte var de helrøde lyktene. Men gud for en herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takk Hauso Oppdaterer tråden med 2nye bilder fra sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Utrolig pen bil! Perfekt farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Helt perfekt! Synes dette var finere look en mtech 2 faktisk! Utrolig pen E30 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Ja, du skal lete lenge og vel etter en kosmetisk penere E30 enn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 I'm in loove <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 fy f*** for en strøken E30 !! blei heilt målløs! har aldri sett en så strøken E30 noen gang, og for et motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Takk! Det er med tung avgjørelse at den kanskje blir lagt ut for salg til høsten, ettersom det kan bli aktuelt med leilighet. Får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Oooh, prisant??^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Har ikke fått satt noen pris enda, ettersom jeg ikke vet enda om det blir salg. Må også se litt på markedet først å se om jeg finner en fornuftig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Putt den på en låve og lån 100000 ekstra;) Mer enn nok med låveplass på ørlandet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Heh.. sant så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Tror nok du kan forlange nærmere 100000 for den bilen. Det kan ikke være mange i landet som holder den kvaliteten. Og det selv om det ikke er en M-tech ll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Da var sesongen over, og bilen satt i garasje. Tok å knipset ett par bilder før jeg satt den inn, tok med mobil. Er på jakt etter en billig vinterbil, så hvis noen har/vet om noen. Ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Da er det bare å glede seg til begynnelsen av April... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå