RoaldJ Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Holy craaap! niice.. Sorte DE-lykter, sorte nyrer, og shadowline hadde bare blitt heeelt perfekt på denne!! Rødt og sort kler E30 meget bra. Her er et bilde av min med hel-sort grill: Skal du lakke leppa di, så må du lakke kanalene og hekken også. Men jeg syns det var frekkt med sort jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja det er stilig med rød og svart, men av en grunn så liker jeg sølv på denne bilen. Ser mer 'clean' ut og har litt preg av originalitet selv om den har satt på leppe og hekk. Mulig det blir andre felger etterhvert, BBS kant felger ellernoe. Men er fornøyd som den er ellers, liker utseende på den nå. Bare forsette å holde den vedlike så holder den i mange år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja synes selv det kler bilen bra, men har tenkt mye på om jeg skal lakkere eller ikke. Er det noen her som er flink i photoshop som kan prøve å få leppa i bilens farge? Prøvde iallefall : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Først og fremst.....gratulerer med nydelig e30 synst det hadde vert finere med rød frontleppe ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Eksos: Bra redigert, klarer du å redigere på siden og bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Fy flate, må jeg bare si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hmm, vanskelig å få rødt utifra svart, og samtidig få det til å se realistisk ut.. Prøvde enda en gang Kanalen ble desverre ruglette grunnet bildestøy, gidder ikke fjerne det, du ser sånn ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Eksos: Takk Fikk bedre inntrykk på hvordan det ser ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hva menes med DE lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 DE-lykter brukes om "linselys", eller de lysene som er på facelift bilene. Men egentlig har det ikke noe med linsa å gjøre, men med reflektoren; DE light: DE is the German abbreviation for triaxial ellipsoid and describes the shape of the reflector areas. The result: Headlights of compact design with high light output. The focussed light is projected with sharply-defined edges onto the roadway through a patterned lens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Har ikkje ord egentlig..Det motorrommet er noe av det peneste eg har sett på en E30 noen gang! Gratulera med ein nydelig E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Takk K.T, Krever arbeid for å holde det rent Kunne gjerne ha tenkt meg et bilde av en rød E30 med og uten DE lykter hvis noen har/vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 her er det en bra side med interiør til deg: http://www.car-parts-mueller.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ja der var det fine eksemplarer til interiør. Men kunne ha tenkt meg noe ordentlig fint interiør fra bmw, sportsinteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå