johnyboy Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 325 ix 86mod. Er den prefacelift, eller facelift eller noke i den duren? Har aldri skjønt meg på forskjellen på dette!
-Roger- Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Prefacelift Facelift kom i 88 og har forskjellige fangere lykter osv....
Fliid Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 facelift har og som regel shadow line, svarte lister rundt rutene istede for den nydelige cromen med andre ord. Har og andre baklykter, ryggestripen står vanrett istede for loddrett.. Bare for og nevne noen veldig lette måter og se forskjell på prefacelift og facelift allà 09/1987
Balltre Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Forskjellen er at facelift har sidræva hjulbuer og overvektige støtfangere pluss noen forfærdelige baklykter. På modellene med chrome mangler facelift listene rundt front- og bakrute og rundt dørene/alt. bakre siderute, dvs de har chrome kun rundt med regnlisten og i nedre del av dørene/bakre siderute.
oddis Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Hehe. Spesielt 4 dørs facelift er ganske 'tung i ræva' og MÅ ha lavere senk foran enn bak. Prefacelift funker med lik senk. Det at de fleste facelift leveres med shaddowline har jeg ikke merket noe til. Alle facelift biler her i distriktet kom orginalt med chromelister, de er bare lakket (eller skal jeg si TEIPET) over. Husk at facelift kom på høsten i 87, ikke i 88. Det virker som det er litt surr med denne overgangen hos mange. Merk dere også at mange 88 modeller er tidlig 87 modeller (overliggere og prefacelift) i mange tilfeller. Så ikke stol blindt på årsmodell i vognkort. Også dette med at alle faceliftbiler kommer med M40 som 316/318 stemmer heller ikke, for det kom noen få med M10. Min 318 er registrert som en 87 modell og produsert i november 87. Noe som tyder på hurtig regitreringsprosess.
TSL Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 modeler prod etter sept er neste års mod. prod sept 87 er 88mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå