Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Off, kjenner jeg virkelig savner E30-cab`en min nå.. Dette er jo nydelig, uten tvil..!! Hvis du noen gang tenker på å selge etter våren 2010, send meg en PM. Jørgen
Bimma /// Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Off, kjenner jeg virkelig savner E30-cab`en min nå.. Dette er jo nydelig, uten tvil..!! Hvis du noen gang tenker på å selge etter våren 2010, send meg en PM. Jørgen Salg er jo alltid det verste med bilbygg
Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Off, kjenner jeg virkelig savner E30-cab`en min nå.. Dette er jo nydelig, uten tvil..!! Hvis du noen gang tenker på å selge etter våren 2010, send meg en PM. Jørgen Salg er jo alltid det verste med bilbygg Ja, er vel noe med d også ja Bygde ikke cab`en selv jeg, men var rimelig fersk da den kom fra automote.. Herlige biler alle fall, NO DOUBT!!
Bimma /// Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Legger ut nokken bilder av ett treff som var her i området tidligere i sommer ,, Var gøy og bli premiert sjøl om det var ett lite treff me lite folk ' på vei til treff ,, Berre bimmers seff
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Faen det nederste bildet der vart faen meg FETT ! ! Er ikkje so rart, var jo eg som tok bilda Trur du må legge denna tråden under prosjekt arne, er jo nesten blitt det no
Bimma /// Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 Faen det nederste bildet der vart faen meg FETT ! ! Er ikkje so rart, var jo eg som tok bilda Trur du må legge denna tråden under prosjekt arne, er jo nesten blitt det no Det var gøy når vi kjørte opp Ja bør vel kansje flytte den før vinteren vertfall
Bimma /// Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Lenge sia eg har skrevet her no ,, Bilen er på vinterlagring , har endel ting eg skal gjøre me den i vinter men har berre ikkj komt i gang enda .. Men dette er rett rundt hjørnet Kommer oppdateringer etterkvart ..
Bimma /// Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Ken snakker eg me vist dette skal flyttes til prosjekt tråd ??
Trond e30 cab Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Jøss! Det var en nydelig bil, som her gått meg forbi her inne . Du må vel snakke med Gunnar, må du ikke det? Gleder deg til sommeren du og altså hehe!
Just-turbodiesel Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 tøffe bilder, alltid artig med sol og kolonne på treff
Bimma /// Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Jøss! Det var en nydelig bil, som her gått meg forbi her inne . Du må vel snakke med Gunnar, må du ikke det?Gleder deg til sommeren du og altså hehe! Takk takk ,, Får sende han en pm , Ja kem gleder seg ikkj til sommeren
Bimma /// Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 lenge sia det har vert aktivitet her no Arne skjerpings Ja har vært nokke slakt her men den har stått varmt og godt i vinter vertfall også har jo eg e 36 en og veit du Den har fått litt meir prioritering en det som var planen ..
Bimma /// Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Da har eg jobba litt i kveld . Fått montert på e 36 tannstang Nye mansjetter på begge sider , både inndre og yttre ledd er meget bra så dette flytta eg berre over Blir hjulstilling i helga tenker eg .. Blei ikkje så masse bilde her men det funka utrulig bra :D
|Ole| Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Korleis blei det å kjøre med E36 tannstang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå