Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette blir knas!!! :D

+1 på den :)

BTW, vist du snakka med John Andre Grimseth så får du heilt sikkert ein kopi av søknaden. Er han som har skreve den :)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da har eg hatt en lang pause her men er komt igang igjen så smått ;) Blei ikkje greestuff da dei kosta det dobbelte av desse ... !!

Montert Klosser i dag , hadde dei seff i boksen og ga dei ett støk før montering ;)

11m0r2ch069kgcvztx5h.jpg

ujcaqgqior34vwkaugmh.jpg

6lrnzo5073vawd8ekhwe.jpg

xzirjmq8w92l6y00pii6.jpg

ipnr8fzseg8ova332j6r.jpg

362fhi9gdbachev82kxp.jpg

Skrevet

Takk for kjekke tilbakemeldinger :D

Var i stuss på fargen men tenkte en måtte ha nokke som eg ikkje har sett før , nemlig KVITE klosser 8) hehe litt små inspirert av M- logoen med grå/kvit /sort .. :)

Skrevet
Ja ditta vart jævla bra, sia eg var innom verkstedet idag so veit eg att det såg jævla mykje bedre ut enn det bilda viser, so du lyte få deg digitalkamera Arne ;)

Ja Htc er ikkje det beste og ta bilder med :lol:

Skal få skaffa meg ett skikkelig kamera !!

Være med på verksted i dag ?? skulle vært 2 når eg lufta bremser :wink:

Skrevet

trenge ikkje vere 2 om du har ein vakum slange, bremsevese, ein stuss med bremserør og ei flaske ;)

Skrevet
trenge ikkje vere 2 om du har ein vakum slange, bremsevese, ein stuss med bremserør og ei flaske ;)

Er for og ha det litt sosialt når en skrur ole :) Jobber som bilmekaniker så veit kordan eg skal lufte nokke bremser 8)

Skrevet
Ser knall ut Arne! Viktig du ikkje gløymer bilen no i desse hus-tider vettu ;)

Jo takk alex :D Ja merker det går endel gryn når en bygge hus , og da må en gjerne prioritere litt :wink:

Er innom tråden din i ny og ne men er lite oppdateringer . Skulle vært og sett ei helg du var heime :D

Skrevet

Er for og ha det litt sosialt når en skrur ole :) Jobber som bilmekaniker så veit kordan eg skal lufte nokke bremser 8)

Slapp no av, var ikkje nedlatande meint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...