Bimma /// Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Stille her ei stund no .. Muligens skaffa orginal M -teck 2 fra polen , så vi får sjå om det ikkje blir så lenge til det skjer nokke her ..
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Dette blir knas!!! +1 på den BTW, vist du snakka med John Andre Grimseth så får du heilt sikkert ein kopi av søknaden. Er han som har skreve den
Bimma /// Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Da har eg hatt en lang pause her men er komt igang igjen så smått Blei ikkje greestuff da dei kosta det dobbelte av desse ... !! Montert Klosser i dag , hadde dei seff i boksen og ga dei ett støk før montering
G-RACING Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Ser knall ut Arne! Viktig du ikkje gløymer bilen no i desse hus-tider vettu
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Ja ditta vart jævla bra, sia eg var innom verkstedet idag so veit eg att det såg jævla mykje bedre ut enn det bilda viser, so du lyte få deg digitalkamera Arne
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Takk for kjekke tilbakemeldinger Var i stuss på fargen men tenkte en måtte ha nokke som eg ikkje har sett før , nemlig KVITE klosser hehe litt små inspirert av M- logoen med grå/kvit /sort ..
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Ja ditta vart jævla bra, sia eg var innom verkstedet idag so veit eg att det såg jævla mykje bedre ut enn det bilda viser, so du lyte få deg digitalkamera Arne Ja Htc er ikkje det beste og ta bilder med Skal få skaffa meg ett skikkelig kamera !! Være med på verksted i dag ?? skulle vært 2 når eg lufta bremser
|Ole| Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 trenge ikkje vere 2 om du har ein vakum slange, bremsevese, ein stuss med bremserør og ei flaske
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 trenge ikkje vere 2 om du har ein vakum slange, bremsevese, ein stuss med bremserør og ei flaske Er for og ha det litt sosialt når en skrur ole Jobber som bilmekaniker så veit kordan eg skal lufte nokke bremser
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Ser knall ut Arne! Viktig du ikkje gløymer bilen no i desse hus-tider vettu Jo takk alex Ja merker det går endel gryn når en bygge hus , og da må en gjerne prioritere litt Er innom tråden din i ny og ne men er lite oppdateringer . Skulle vært og sett ei helg du var heime
|Ole| Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 trenge ikkje vere 2 om du har ein vakum slange, bremsevese, ein stuss med bremserør og ei flaske Er for og ha det litt sosialt når en skrur ole Jobber som bilmekaniker så veit kordan eg skal lufte nokke bremser Slapp no av, var ikkje nedlatande meint
StaLe30 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Har du funnet ut av hva slags inpress felgene har nåda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå