Bimma /// Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 8,5" ET07 å 9,5" ET13 el7? Stemmer det
Bimma /// Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Da har eg anskaffa meg Orginal M-teck 2 bakfanger og vinge så nå er eg på utkikk etter resten ... Hyl ut om nokken veit om nokke billig .. Må være orginalt !!
|Ole| Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Det her har eg trua på!! Good work! Gledar meg til å sjå denne med full m-tech 2
Bimma /// Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Det her har eg trua på!! Good work! Gledar meg til å sjå denne med full m-tech 2
Bimma /// Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Har kjøpt hardtopp Nesten umulig og finne men en eg kjenne skaffa til meg fra polen Skal være strøken med sort trekk innvendig !! Bilder kommer da eg får den etter påske Ellers sender eg avgårde søknad til BT neste veke , så det skjer litt her
Pedi Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 BMW hardtop, eller det andre alternativet som var på den tiden (husker ikke hva den hardtop'en heter) ? Jeg kjøpte den andre, og er fornøyd med den..
Bimma /// Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 BMW hardtop, eller det andre alternativet som var på den tiden (husker ikke hva den hardtop'en heter) ? Jeg kjøpte den andre, og er fornøyd med den.. Andre alternativ ? Trodde det kun var hardtopp som var ett alternativ Har du bilder av dette ?
Olan Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Farge er det på bilen ? Lemans blå ? Uansett; Lekker bil !
Bimma /// Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Farge er det på bilen ? Lemans blå ? Uansett; Lekker bil ! Fargen heiter cobalt candy blå
tommyheimberg Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 skjer det noe her da? mange cm har du fra leppa og ned?, høy under?, såg sinnsykt lav ut enda du har 18''.. skjørta og leppa bygger kanskje mye eller?
Bimma /// Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Kjekt og sjå det er noken som lure på om ting skjer her ;D Hardtopp er på plass. Meget Fornøyd Driver på med div anna også så kan hende det ikkje blir for lenge til neste oppdat
G-RACING Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Kjempe bra Arne! Alcantara? Såg gromt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå