Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må holde deg til M20B25 motoren, mye penere lyd i den, få på et grenrør og et effektanlegg så har du perfekt lyd!;)

Får se ,,, må ha nokke ikkje alle andre har vettu ... Lurte på m50 b25 me kompressor ,, Blir bra det

Skrevet

Sinnsykt pen bil;) Og fete felger, nesten like mine de der;)=D Du får møte opp på noen treff med den, vært fett å sett den live.

Skrevet

hallå, ole morten her..han med den sletne orange E30`n :)

du har vel ikkje grøftelys liggende??

Skrevet
Sinnsykt pen bil;) Og fete felger, nesten like mine de der;)=D Du får møte opp på noen treff med den, vært fett å sett den live.

Møter opp på treff eg :D Vist eg får beskjed kor det skjer :D:D

Skrevet
Nydelig bil ja... :D

hva slags senke sett har du på den? måtte du valse mye på hjulbuene for å få de felgene på? ET på felgane ?

Har bilstein justerbart på den :D Hjulbuene er max valsa har ikkj så masse og gå på der ,,, ET på Felgene skal eg sjekke ..

Skrevet

Takk for fine komentarer :D Driver foresten og bygger anlegg ,,, Alt focal uten om spiller :D:D Ikkje så masse plass og bygge på i cab men uansett blir det ingen saging og herjing i bilen for og få inn nokke høytalere ,Skal være stilreint :idea: ,, Skal få tatt bilder av det vist noen er interisert :D

Skrevet
hallå, ole morten her..han med den sletne orange E30`n :)

du har vel ikkje grøftelys liggende??

Sorry det har eg ikkje ,, men veit kansje om en som har ,,, Skal høre litt rundt ,, Andre ting du trenger ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...