Audun Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Må holde deg til M20B25 motoren, mye penere lyd i den, få på et grenrør og et effektanlegg så har du perfekt lyd!
Bimma /// Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Må holde deg til M20B25 motoren, mye penere lyd i den, få på et grenrør og et effektanlegg så har du perfekt lyd! Får se ,,, må ha nokke ikkje alle andre har vettu ... Lurte på m50 b25 me kompressor ,, Blir bra det
Bare_egil Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 meget pen bil, hva heter den leppa som du har på frontfangern din?
Bimma /// Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 meget pen bil, hva heter den leppa som du har på frontfangern din? Det er en riger infiniti 1 leppe http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/4754.jpg
vetu03 Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Sinnsykt pen bil;) Og fete felger, nesten like mine de der;)=D Du får møte opp på noen treff med den, vært fett å sett den live.
CandyCab Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Nydelig bil ja... hva slags senke sett har du på den? måtte du valse mye på hjulbuene for å få de felgene på? ET på felgene??
|Ole| Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 hallå, ole morten her..han med den sletne orange E30`n du har vel ikkje grøftelys liggende??
Bimma /// Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Sinnsykt pen bil;) Og fete felger, nesten like mine de der;)=D Du får møte opp på noen treff med den, vært fett å sett den live. Møter opp på treff eg Vist eg får beskjed kor det skjer
Bimma /// Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Nydelig bil ja... hva slags senke sett har du på den? måtte du valse mye på hjulbuene for å få de felgene på? ET på felgane ? Har bilstein justerbart på den Hjulbuene er max valsa har ikkj så masse og gå på der ,,, ET på Felgene skal eg sjekke ..
Bimma /// Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Takk for fine komentarer Driver foresten og bygger anlegg ,,, Alt focal uten om spiller Ikkje så masse plass og bygge på i cab men uansett blir det ingen saging og herjing i bilen for og få inn nokke høytalere ,Skal være stilreint ,, Skal få tatt bilder av det vist noen er interisert
Bimma /// Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Måtte ta 2 dårlige mobil bilder her en dag da eg flytta den heim fra jobben
Bimma /// Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 hallå, ole morten her..han med den sletne orange E30`n du har vel ikkje grøftelys liggende?? Sorry det har eg ikkje ,, men veit kansje om en som har ,,, Skal høre litt rundt ,, Andre ting du trenger ??
Baklie_E30 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Juger ikke når jeg sier at den var deilig ET på felgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå