Bimma /// Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Skal muligens ha den til ss preformance for ombygging ...
Bimma /// Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Blir m50 b 25 ... Litt usikker på om eg skal ha på meir powa en det ,, Koster vettu ..
anders87 Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Hehehe.. Alt som er moro koster mer enn det smaker egentlig
Stian Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Når pleier det og være treff i sogndal da ??? Me skal ha fleire treff no framover. Kan sende deg pm når den tid kjem. Du burde slå deg med til voss og. Der har eg vert dei siste 4åra. Artig tur med masse galne bergen`s folk på ei lita øvings bane. Har som regel med meg "kusk" for det blir litt pilsing der og utpå etter middagen.
Bimma /// Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Hehehe.. Alt som er moro koster mer enn det smaker egentlig Nettop det som er så jævlig
Bimma /// Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Når pleier det og være treff i sogndal da ??? Me skal ha fleire treff no framover. Kan sende deg pm når den tid kjem. Du burde slå deg med til voss og. Der har eg vert dei siste 4åra. Artig tur med masse galne bergen`s folk på ei lita øvings bane. Har som regel med meg "kusk" for det blir litt pilsing der og utpå etter middagen. Ja du får sende en pm når det nærmer seg Er me eg .....
MrStåle Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Når pleier det og være treff i sogndal da ??? Me skal ha fleire treff no framover. Kan sende deg pm når den tid kjem. Du burde slå deg med til voss og. Der har eg vert dei siste 4åra. Artig tur med masse galne bergen`s folk på ei lita øvings bane. Har som regel med meg "kusk" for det blir litt pilsing der og utpå etter middagen. Send gjerne til meg og! Vi er en hel gjeng her med BMW som er klare.
MrStåle Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Bimma ///: Du har ikkje noen 17" felger til E30 da?
Bimma /// Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Nei ikkje akkurat no men kan sjekke litt rundt .... Er fra høyanger du ??
MrStåle Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Nei ikkje akkurat no men kan sjekke litt rundt .... Er fra høyanger du ?? Ja det hadde vert fint! Sugen på nye felger til caben i sommer. Jepp eg holder til i Høyanger.
Bimma /// Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Er en på forumet her som selger brock b1 ... Vist du ikkj har sett det
MrStåle Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Er en på forumet her som selger brock b1 ... Vist du ikkj har sett det Jo sett det, men har kansje noen andre B1 på hånd. Men om du eventuelt hadde hatt noen 17" i førde så hadde jo det vert lettest
Bimma /// Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 hehe ,, en kompis av meg kjøpte nettop 4 stk til e 30 .. strøøøøkne for 2500 me dekk ,, Det var en rimelig grei deal .. Ellers såg eg 16 " til salgs på autodb i stad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå