q_ueen Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Er snart en lykkelig eier av en 525Dat 06 mod. Men jeg har noen spørsmål: Nøkkel: Jeg vet at man kan gjøre diverse ting med nøkkelen. På 320en som jeg hadde kunne jeg åpne vinduene. Men finnes det en liste der man kan se hva man kan gjøre med nøkkelen, skjønner at den må programmeres da. Jeg har lyst på at når jeg låser opp bilen slår f.eks lysene seg på "follow home" Dette vet jeg var på min 320 men fikk aldri til å bruke DVD: Ser at fremme i bilen står det ett DVD symbol, dette vet jeg er navispilleren, men kan den brukes som DVD spiller? Og hva må til for at passasjeren kan se DVD mens jeg kjører? Idrive: Dette er ett HELT nytt fenomen for meg, jeg elsker da duppeditter, men finnes det noe skjult her som man kan dra nytte av? Man har PSP og PS3, her har man fiklet slik at man får ting slik man ønsker det (PSP=spille fra minnekort osv) Så jeg tror, selv om jeg er jente....jaja...dame da (30 år!) at jeg har litt peiling da hvis det blir litt trykking her og der. Fikk tilsendt utstyrslisten til bilen, men alt er ikke påført her av utstyr, hvordan kan jeg evt vite hvilket høytalersystem man har? Ser bare att det står: Navi proffesional, Prep mob ph business bluet interface, kan ikke se hvilket anlegg det er da og hvor mange høytalere det er. Kan noen hjelpe en jomfru i nød?
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Nøkkel: Jeg vet at man kan gjøre diverse ting med nøkkelen. På 320en som jeg hadde kunne jeg åpne vinduene.Men finnes det en liste der man kan se hva man kan gjøre med nøkkelen, skjønner at den må programmeres da. Jeg har lyst på at når jeg låser opp bilen slår f.eks lysene seg på "follow home" Dette vet jeg var på min 320 men fikk aldri til å bruke På nøkkelen kan du åpne vinduet, glasstaket og taktrekket til glasstaket om du har dette. Du kan også lukke både vinduer, glasstak og taktrekket med nøkkelen. Parklyset slår seg på når man åpner bilen og slukker når man låser bilen, så fremt lysbryteren står i A (automatisk kjørelys). Dette er forøvrig en Facelift ting og du har derfor ikke dette på din bil. DVD: Ser at fremme i bilen står det ett DVD symbol, dette vet jeg er navispilleren, men kan den brukes som DVD spiller? Og hva må til for at passasjeren kan se DVD mens jeg kjører? Ja, det er mulig å spille av DVD, men hva som må gjøres vet jeg desverre ikke. Om du går inn på BMW.no og på BMWs tilbehørskonfigurator ser du at det står noe om det der. Det er desverre alt for lite informativt, men om du tar en telefon til BMW forhandler vil du nok få litt mere informasjon om dette. Systemet fungerer desverre kun når bilen står i ro og BMW verksted vil desverre ikke fjerne sperra. Jeg vet at HARTGE fjerner TV sperra, så mulig de har noe til DVD spilleren også. Idrive: Dette er ett HELT nytt fenomen for meg, jeg elsker da duppeditter, men finnes det noe skjult her som man kan dra nytte av? Hva da tenker du på? Med iDrive styrer jo du de fleste ting i bilen. Om seteryggen skal være varmere enn sitteputa, hvor langt bagasjeromsluken skal gå opp (så fremt du har automatisk baklukebetjening), hvor lenge follow me home lights'ene skal lyse etter at du har slått av bilen, ++. Fikk tilsendt utstyrslisten til bilen, men alt er ikke påført her av utstyr, hvordan kan jeg evt vite hvilket høytalersystem man har?Ser bare att det står: Navi proffesional, Prep mob ph business bluet interface, kan ikke se hvilket anlegg det er da og hvor mange høytalere det er.. Det skal stå om du har et oppgradert anlegg i bilen. Siden det ikke står har du da trolig anlegget som følger med Navigasjonssystem Professional, BMW Radio Professional. Mener det er 6 høytallere med BMW Radio Prof. Jeg har Hi-Fi høytallersystem og det sår i utsyrslisten (10 høyt, 2 subwoofere)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå