Larslol Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Da var endelig ny bil i garasjen. Nye vidunderet er en 2000 mod BMW 320i touring. den er koksgrå, med xenon, klima, regnsensor, multifunksjons-sportsratt + mye mer. ekstra utstyr listen blir lagt ut. Bilder kommer så fort jeg har vasket den. Har ikke tenkt til å gjøre så mye med den i første omgang, eneste er. Nye felger ( tips mottas med takk ) tenkte 18" Bytte grøftelysa foran til xenon. Bytte til Sportseter i stoff. Senkes 20 eller 30mm. Mer har jeg ikke tenkt i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Vehicle information VIN long WBAAR11020JL52650 Type code AR11 Type 320I (EUR) Dev. series E46 (3) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M52/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour STAHLGRAU METALLIC (400) Upholstery STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT) Prod. date 2000-05-09 Order options No. Description 256 SPORT-/MF-STEERING WHEEL/CRUISE CONTROL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 386 ROOF RAIL 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 662 RADIO BMW BUSINESS CD 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 286 LT/ALY WHEELS 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Gratulerer med fin bil! Lyst til å se bilder?! hehe.. Velkommen i E46 320i Touring, prelift klubben Det er en vanvittig deilig bil.. jeg har hvertfall blitt helt forelsket. Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Her kommer bildene fra annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg har sånn innebyd handsfree i bilen. men hvilke telefoner passer i de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Grattis med fin bil! Det er bluetooth-system du har? Ser ikke noe om telefon på ustyrslisten din? Om det er bluetooth skal du klare å pare den med de aller fleste av telefoner med bluetooth. Er noen relativt få modeller BMW garanterer fungerer, men har prøvd kanskje 8-10 forskjellige i min fra ulike fabrikat og alle har gått fint. Om du har holder i midten er den kun for lading og utvendig antenne (noe som ikke ser ut til å være på din bil?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Takk Det er sånn man setter telefonen i, har hørt 6310i passer, men har ikke prøvd dette, tenkte jeg skulle google dele nummeret i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Har selv holder til 6310i i under midtarmlenet, men den er kun lading+antenne. Tilkoblinga til selve systemet er bluetooth. Er det originalt da det ikke er på lista di over (om jeg ikke er helt blind)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 nevermind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg er faen ikke sikker... derfor jeg skal google etter jobb... se hvilke telefon som passer, sitter mic osv i bilen, har ikke leita etter høytaller... over til noe annet, hvor får jeg skaffet xenon grøftelys foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg er faen ikke sikker... derfor jeg skal google etter jobb... se hvilke telefon som passer, sitter mic osv i bilen, har ikke leita etter høytaller...over til noe annet, hvor får jeg skaffet xenon grøftelys foran? Du kjøper et xenon ombyggningskit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 hvor får jeg kjøpt det? fant ikke hos gs eller koed, ikke schmiedmann heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 ja, da var katastrofen et faktum. Jeg kjørte i ræva på en bil idag tidlig og tok, panser, forskjerm, blinklys, hovedlykt og litt diverse listverk. Passa jævlig bra med del-kasko nå... eller ikke. Detta blir dyrt. håper jeg får solgt audien fortest mulig. så hvis du vet om en som er intr i 1993 Audi S4 2.2 Turbo Quattro med gåen automat kasse. SI IFRA! Bilder kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Bilder fra ulykken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 UFLAKS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå