Michter Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Jeg kjøpte meg et spredesett til bilen... alt av ledninger og lykter var med... men de passer ikke... Det jeg trenger, er å kjøpe noe. men jeg vet ikke hvor? eller hva? er det vanlig slik på bilene? her er bilde av ledningene... den røde rundingen viser ledningen som skal inn i høyre lykt (ledningen til venstre lykta er helt lik!) her er et bilde av hvor disse ledningen skal inn... og man ser at de ikke passer... det er noe som mangler, hva er det? plugg? ... er det noen som vet hvor man får kjøpt det?
Haug530D Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 ser nå mer ut som at ledningen skal stå i andre vei
conan Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Sånn er det med one size fits all, du må bare være kreativ og finne en egen løsning på dette. Er jo en enkel sak dette da.
Pelton Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 På BMW-verksted får du kjøpt kontakten som faktisk passer på lykta. ca 60kr. Enklest det tror jeg. Og mest holdbart.
Michter Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 På BMW-verksted får du kjøpt kontakten som faktisk passer på lykta. ca 60kr. Enklest det tror jeg. Og mest holdbart. Tror jeg tar meg en tur til et BMW verksted jeg da! 60kr er ikke så mye da. tror det er beste løsning... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå