Gå til innhold

E39 lykter med Xenon/hvite blink selges superbillig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg har byttet ut mine lykter til facelift selger jeg nå mine gamle lykter hvis noen trenger. Glasset på lyktene er kun et par mnd gamle så de er helt strøkene. Det er er Xenon lykter så det står Xenonpærer i dem men tennere føler ikke med.

Om noen trenger gi bud.

Skrevet
Mulig jeg har en kompis som er interessert.

Bare ett spørsmål:

Passer de på en touring 2002 modell?

Ja de passer til en 2002 mod men hvem vil bytte til den gamle typen lykter når en har den nye typen da??

Skrevet

Ja de passer til en 2002 mod men hvem vil bytte til den gamle typen lykter når en har den nye typen da??

Hehe. Der ser du min inkompetanse på E46 :)

Saken er den at han er på utkikk etter hvite blinkers, og xenon er jo heller ikke dumt...

Kanskje ikke så aktuelt likevel da.

Skrevet

Bumper denne litt. Har en kjøper på en tusenlapp så selger dem for det om ingen her vil ha dem?? men det er vel bare og plukke ut Xenon pærene og bruke dem vanlige H7 pærene?

Skrevet

Hehe. Der ser du min inkompetanse på E46 :)

Saken er den at han er på utkikk etter hvite blinkers, og xenon er jo heller ikke dumt...

Kanskje ikke så aktuelt likevel da.

Totalt sett, meget inkompetent hva bmw angår muligens?

Blir ikke bra med lykter fra e39 på en e46 vettu. :lol:

Skrevet
men det er vel bare og plukke ut Xenon pærene og bruke dem vanlige H7 pærene? for han kisen som skulle ha dem skulle bruke vanlige pærer
Skrevet

Jeg har en 96 modell som har xenonlykter på nærlys, men med gule blinklys... passer dette rett på? Du sier du ikke har tenner(?) Men jeg hat vel dette selv jeg da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...