Gå til innhold

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm, da må den ultimate bilen være en dobbeltsidig opplevelse. Lyden er jo OGSÅ halve opplevelsen;)

Bare å kjøre på. Lav isbil med m plast og blank fin lakk er gromt:D

(Vil ha IS maskin i min og :cry: )

Hehe, ikke sant ;) Felgene er jo også halve opplevelsen så er tydelig at "kaka" ikke går opp :lol: Min blir like lav som din :) 40/30. Og noe m-plast ligger i garasjen :) Lurer på om vi også har samme farge på bilen. Er din også brokatrot? Eller er den mer "druerød"?

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min er 328/3 violettrotII, men fargene er ganske like tror jeg. Min forandrer seg mye etter lyset da. Går fra nesten svart i skumringen, og blir mer og mer lilla jo lysere det blir og ender opp med en nesten "rødlillarosa" farge i kraftig direkte sollys. Hehe, effektlakk;)

40/30 er bra det, men jeg vil ha min litt lavere forann så det blir nok noen senkeskåler etterhvert. Og m-plast SKAL jeg ha så fort lommeboka og jeg blir enige;)

Følger du opp med dempere også?

Skrevet
Min er 328/3 violettrotII, men fargene er ganske like tror jeg. Min forandrer seg mye etter lyset da. Går fra nesten svart i skumringen, og blir mer og mer lilla jo lysere det blir og ender opp med en nesten "rødlillarosa" farge i kraftig direkte sollys. Hehe, effektlakk;)

40/30 er bra det, men jeg vil ha min litt lavere forann så det blir nok noen senkeskåler etterhvert. Og m-plast SKAL jeg ha så fort lommeboka og jeg blir enige;)

Følger du opp med dempere også?

Okey. Ja fargen min forandrer seg også veldig etter lyset. nesten sort i mørket, og lilla i sola slik som din. Jeg valgte 40/30 da jeg tidligere hadde 60/30 på en tidligere bil og det ble for lavt kjøremessig. Måtte kjøre veldig rolig over kanter og la jeg over maks rubbet det. Kunne ikke legge'n brei uten at jeg skrapte opp skjermer osv. Så Bruker fruen bilen min også så ville at hun skulle kunne kjøre mest normalt med den også ;) Damer og fartshumper :lol: Men er enig i at med tanke på utseendet kunne den fint vært 1-2cm lavere. Følger opp med dempere og ja :)

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener. Dama holder på med lappen nå, så jeg må vel få skaffa en bil til ho så ho holder seg unna min;) Men det sier jeg ikke høyt for da blir det bråk...

Jeg prøver å gjøre bilen litt upraktisk å kjøre også, for ho vil ha en praktisk familiebil:D

Skrevet

Hehe. Dama mi turte ikke røre cabriolet'n min. Hun var livredd for å ødelegge felgene! :lol: Må vel være bedre å kjøre med 40 senk og spare til m-tech plastikk kontra senke 1-2cm til og kjøpe enda en bil sin din bedre halvdel? ;)

Skrevet

Hjelper ikke mye med m-plast når ho har maltraktert felgene i noen hull i veien og et par fortauskanter da;) hehe, men får vel stole på ho. Jeg liker bare ikke at andre kjører bilen min. Er skeptisk til mora mi til og med:S

Skrevet
Hjelper ikke mye med m-plast når ho har maltraktert felgene i noen hull i veien og et par fortauskanter da;) hehe, men får vel stole på ho. Jeg liker bare ikke at andre kjører bilen min. Er skeptisk til mora mi til og med:S

Hehe. Kjenner følelsen, men man må bare venne seg til den følelsen når man har dame ;) Går som regel greit. Har ikke skjedd noe med bilen min enda :) Damene vet hvor glad vi er i bilene våre så de er nok ekstra forsiktig ;)

Skrevet

Ja, har vel tatt hintet etter et par "ØØØØY!! Faen da!!" når glidelåsen på en jakke eller noe sånnt har kakket borti en skjerm f.eks :roll:

Skrevet

Hadde vært mer nervøs for å låne bilen vekk til mor min enn dama i såfall hehe Men opphavet har i det minste penger til å betale hvis noe blir ødelagt :lol:

Du må huske at du skal ta med deg noe til meg også i morgen :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Bare kjøre finere :wink: Men dersom det bare er i skarpe svinger du kjører veldig fort i, og det ikke subber så mye trenger du jo nesten ikke gjøre det. Eller kjører du fort hele tiden? Hehe

Tar det i langt oppi hjulbuen, eller er det bare den lille kanten man kan brette inn som tar borti?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...