Gå til innhold

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmmm, var visst ikke så ille som jeg trodde. En bestemt sving på justvik der dekket tar i skjermen hvis jeg kjører over 70-80. Rundkjøringer går greit.;)

Skrevet

Er ikke lett å ta bra bilder om kvelden/natten med lite kompaktkamera, men kan gå.

Først og fremst, bruk stativ eller sett kamera ned på noe. Så høy ISO som mulig dersom du kan stille den manuelt, sett kamera på nattfunksjon dersom du ikke kan stille lukkertid og til slutt må du fokusere et sted det er mørkere enn det bilen er. Altså trykk utløserknappen halvveis ned mens du retter kamera mot et mørkere sted, for så å peke kamera mot bilen igjen og trykke knappen ned :wink: Ikke sikkert det går, men kan hende hehe

Skrevet

Kan litt om dette du ja. Får teste det ut til natta igjen.

Eller kanskje bare kjøpe speilrefleks...;)

Edit: Hva er ISO forresten? Trodde det hadde med stereo å gjøre jeg :oops:

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag fikk jeg meg en overaskelse... Bilen har blitt segen bak i det siste. Skikkelig båt på fartshumpene... :x Også tok jeg tilfeldigvis en kjøretur uten musikk og hørte en rar "klunk klunk" lyd under bilen :?

Dette måtte jeg jo sjekke nærmere og det viste seg faenmeg at mutteren på som fester demperen til bærearmen bak på førersiden hadde løsnet og demperen bare lå og slo mot armen :shock:

Godt at jeg fant ut av det nå så det ikke gikk HELT til h*****e :roll:

Ut å kjøpe ny mutter :roll:

Skrevet

Etter litt farting frem og tilbake fikk jeg tak i den jævla mutteren, men så kom jeg på at den trengte jeg jo ikke :oops: Men demperen sitter på plassen sin igjen i hvertfall :D

Skrevet

Hehe, kanskje vurdere å skru ned av og til i hvertfall, for å sjekke at det ikke kommer noen rare lyder :roll:

Men bare av og til. Kan jo ikke la naboene slippe å høre gangster musikken min når jeg kommer hjem fra nattskift klokka 6 på søndags-morgenen :wink::evillol:

Skrevet

Hehe, godt jeg ikke er alene. Men jeg har funnet ut at førtisene her i gata syntes det er ganske ålreit med country. De blir mer provosert når en sint neger roper "yo, yo nigga bitch fuck" inn igjennom soveromsvinduene dems :wink:

Skrevet

Hahaha, det er sant. Kanskje jeg heller skulle begynt med det. Bare når jeg kjører i boligfeltet her hjemme da :) Også bytte når jeg kommer meg ut på veien. Hehe. Når jeg først får noe bil igjen :roll:

Skrevet
Hehe, kanskje vurdere å skru ned av og til i hvertfall, for å sjekke at det ikke kommer noen rare lyder :roll:

Men bare av og til. Kan jo ikke la naboene slippe å høre gangster musikken min når jeg kommer hjem fra nattskift klokka 6 på søndags-morgenen :wink::evillol:

Minner om da anlegget en kamerat hadde i en Peugeot 305 GTI ble stjålet og han hadde noia fordi han plutselig hørte alle ulydene i bilen. Han kunne ikke vente med å få på plass nytt anlegg! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...