Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
har bilen dødd eller?

Hehe, neida, bilen humper og går som aldri før den ;) Litt tungstartet, men tror det er pluggene.

Også har jeg slakta topplageret på venstre siden bak. Skal bytte til fræddan.

Er bare jeg som har vært "sykemeldt" over lang tid fordi jeg har hatt vondt i vilja og lommeboka.

Men Rabies is back, og vilja har aldri følt seg bedre. (lommeboka verker litt enda da :? )

Opeth84: Hmmm, tror du blander litt. Har fortsatt den mørke fargen jeg. Den på bildet over har er en annen bil :)

EirikL: Har skjedd lite med bilen generellt, men må vel få gjort noe nytt snart.

Edit: Har endret planene litt da, for å gjøre prosjektet litt mer realistisk i forhold til økonomien min.

Tenkte å beholde originalfangerene og putte på en riegerleppe på fronten.

Denne her:

zlp4u9x8r3e7fz605sk6.jpeg

Og så har jeg funnet ut at bilen er altfor høy, så det må bli 60/40-senk på den. Eller justerbart hvis jeg plutselig skulle finne at flaxlodd med masse spenn på :D

Jeg driver også å vurderer om jeg skal ha AE eller gule linser. Tror gule linser hadde sett gromt ut i kombinasjon med fargen på bilen. Lilla'ish FTW :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på snuten jeg. De må ha en slags råneradar.

Jeg har som sagt vært umotivert mtp. bilen og latt den være som den er en stund. Kjørt rundt med gåent topplager bak, vasket skjeldent og egentlig gitt litt faen. Og snuten har latt meg være i fred.

Nå har jeg vaska bilen en dobbel runde, gitt den en runde med lakkrens og voks, bytta topplager, vaska og støvsugd innvendig, handla nye plugger (ikke fått putta dem på plass enda da), og så tar jeg EN kjøretur i 1-tia på kvelden, og etter max 30 min. ser jeg blålys i speilet... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant... Bilen din ser jo mer "kriminell" ut enn min også :?

Kanskje de ikke liker musikken min :P

Jeg har jo kranglet litt med dem før, men det var når jeg var fjortis, så skjønner ikke helt hva de driver med.

Luringen presterte å spørre om jeg hadde blitt stoppet før. Så jeg sa at selvfølgelig har jeg det. Jeg er 22 og kjører bmw :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...