Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

Replica m-speil lakkert og montert :D

9dqo7rh068p4b2kocedj.jpg

Ble en del renn i lakken (jævla vannbaserte tynntflytende saker) men det er i hvertfall mye bedre enn 2 forskjellige falmede gråsvarte kladder på dørene, så disse få henge på som de er til jeg får råd til ACS-speil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nettopp det jeg har gjort :P Men regner med de blir bedre når lakken er skikkelig gjennomherdet så jeg kan på polert dem og fått på et par lag techwax ;)

Uansett så er det som nevnt en kjapp backupløsning som først og fremst skulle være en billig oppgradering fra standardklumpene mens jeg venter på å få spart opp til ACS-speil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe problem og få et bruktbart resultalt med boks, kjøp ekstra dyse, og pistol håndtak og dyse til klarlakk, ha godt lys, og lakk med tynt lag først, så tykkere lag, så du ser at det blir flytende, og blankt, men ikke renner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp lakk på hagen kim, de har de beste dysene av alle på sørlandet ;-) ikke noe problem å få ting blank med de :-)

de har vi også brukt på en IS her. hadde klarlakk etterpå og ble dønn som orginallakk, helt utrolig bra resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp lakk på hagen kim, de har de beste dysene av alle på sørlandet ;-) ikke noe problem å få ting blank med de :-)

Kjøpte på hagen, og er grei nok den pigmenterte lakken, men jeg mistenker boksklarlakken for å være überbajs... Har begynt å boble et par plasser. Men jeg kom på at jeg fortsatt har kompressoren til en kompis stående i garasjen til svigers og en ganske grei sprøyte har jeg fått tak i... Og jeg fant noe 3 komp. klarlakk også i garasjen, så regner med at jeg pusser de ned godt og lakker de opp på nytt. Har jo ferie nå så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nytt anlegg hentet på posten :D

Høydepunktet for min del bli vel å få en skikkelig sub i bilen, må bare finne ut åssen i hel****e jeg skal koble greiene :oops:

Btw, bidra gjerne i "hjelp, jeg gjør ting jeg ikke kan-tråden"

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=123950 :lol:

Edit: begynner å koble forsterkeren i morgen... Kommer vel noen bilder når ting begynner å komme på plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...