gwskjenald Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Har litt problemer med skiltlysa mine. Finner ikke ut hva det kan være, det er ikke strøm i kontakten bak. Har sjekka sikringer men ingen var gåen. akkurat det samme er i lyse i baggasjen. noen som har vært borti det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Skjekk om det er brudd i ledningene i ledningsnettet som går opp i bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Hadde jeg ikke funnet ut hva problemet er innen en viss tid hadde jeg lagt en ny kabel fra kjørelysene:) evt hentet 12v fra kjørelysene og til bryteren for baggasjelokket. Men mål først, se om du har 12v før bryteren til chassi, har du det er det bryteren som er ødelagt eller noe annet etter bryteren. prøv å lirk/press bryteren inn og ut å se om det skjer noe.. Kan alltids være bryteren som ikke er helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Kontroler med lysbryter av og på. På vår compact 09/94 er der koblett slik at skiltlyset ikke lyser ved kjørelys på , men når hovedlyset er på da lyser de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 er nokk brudd i ledningen mellom luke og karosseri. er et kjent problem dette. når du lukker bakluka så brettes ledningene, når du har åpnet å lukket luka en del ganger kan ledningene gå av, dette har nettopp skjedd til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Takker for alt av svar:) Skal ut å sjekke i morgen. nå er d håndball kamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå