Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg mista lappen i 4 mnd og 9000 i bot... Fikk den rudusert til 3 mnd , men jeg kunne søke nå om å ta oppkjøring igjen.

må jo vente på de 3 mnd seff.. Jeg er innenfor sperrefristen , hadde lappen i 5 uker

Skrevet
teoriprøva gir jeg blanke i, iom jeg ikke skal ha teoriprøve. Men ok. Skal ta å ringe dem jeg!

Gratulerer med lappen da ;)

Takk, å tingen med teoriprøven er at det var da jeg kunne bestille oppkjøring. :)

Edit: En liten telefonsamtale kan ikke skade! ;)

Skrevet

Da er søknaden endelig godkjent av politiet. Jeg ringte så biltilsynet som gladelig kunne meddele meg at første ledige oppkjøring kunne finne sted på lillehammer 3. juni kl 12.20. Så da er det bare å komme seg oppover dit om en 2 ukers tid, så er lappen endelig tilbake i mine lommer igjen!

Nå er jeg sånn passe happy! :)

Skrevet

Grattis;)

Men merkelig det der med de fristene, når jeg mistet den i 4månder i prøvetiden... Jeg fikk ikke høre noe om noen frister så søkte om "tilbakelevering" når det var igjen 1,5månde. Da fikk jeg til svarat det var greit etter en god stund. Og at jeg ikke kunne ta teoriprøven før sprrefristen min var ute. Og nåre jeg stod på den kunne jeg søke om oppkjøring.. Det kostet meg altså 2månder lenger uten lappen..

Men en kammerat av meg søkte med en gang etter han ble tatt og fikk beskjed om at det var ok når sperrefristen var ute. Han søkte også 3månder før sperrefristen var ute om å få ta teoriprøven før, og det fikk han lov til. Så han tok teoriprøven 2månder før og fikk bestilt oppkjøring på dagen.

Virker som de ikke hevt noenting og bare sier noe de tror siden det er så masse forskjellig.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...