The_transporter Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335786 link til spilleren.. den kostet meg ca 7500,- selges hbo. 5000,- denne er som ny og har hatt den i bilen i en måned.. den er veldig brukervenlig,bra lyd,og har usb ingang,minnekortleser og tar så si alle formater.. mulighet for å tilkoble gps og ryggekamera,og f.eks en xbox playstation ect. selges med alt som fulgte med når jeg kjøpte den,kvittering og garantibevis info under Nyt filmer eller DivX® og andre videoformater på 7" widescreenskjermen, som også er et brukervennlig berøringspanel. Multimediefunksjonene omfatter USB- og SD-minneslott, 5.1-kanalers lyddekodere og 7-bånds iEQ. Du kan også kople til iPod og bruke trådløs Bluetooth®-teknologi og DAB med tilleggsutstyr. # Utgangseffekt: 4 x 50 W maks # MOS-FET effektforsterker # Innebygd 7" widescreen berøringsskjerm # USB-port # SD-kortslott - JPEG/WAV/AAC*1/MP3/WMA kan avspilles # GIGA MP3 MULTI # AAC*1/WAV/MP3/WMA-kompatibelt (DVD/CD/USB) # DivX®/JPEG/MPEG1,2-kompatibelt (DVD/CD/USB) # DVD-Audio-kompatibel # 7-bånds iEQ # Forberedt for Bluetooth-adapter*2 # Forberedt for iPod®*3 # Fullstendig DAB-kontroll*4 # 12-bit/108 MHz video-DAK # 5.1-kanalers DTS/5.1-kanalers Dolby Digital/Dolby Pro Logic II/MPEG-dekoder # 192kHz/24-bit audio-DAK # Tidstrimming (5.1-kanalers) # J-BUS-kontakt # 5 V linje/subwooferutgangsnivå # Gullbelagte AV-utganger (foran/bak/midten/subwoofer/video) # Ekstra gullbelagte audioutganger # Gullbelagte AV-innganger # Videoinnganger for kamera # Motordrevet front # Gripevennlig trådløs fjernkontroll # To-sonefunksjon # Hodetelefon-surround # Støtsikkert minne # Wall Paper-innstilling # Amp Defeat-bryter # Telefondemping # Rattfjernkontrollforberedt # Forberedt for ryggekamera # *1 Ikke kompatibel med DRM-beskyttet musikk kjøpt fra Apple iTunes Music Store # *2 Krever BTA200 # *3 Krever KS-PD100 # *4 Krever KT-DB1000 DVD/VCD # DVD-R/-RW, +R/+RW, VCD-kompatibel # Multi-Border DVD-kompatibel # Regionskode: 2 # Videoformat: PAL # Direkte kapittel/sporvalg* # Pause/Sakte* # Avspillingskontroll for VCD # * kun på fjernkontrollen USB # Direkte mappeadkomst (1-12) # Hopp/søk # Avspilling i vilkårlig rekkefølge/repetert avspilling # ±10 hoppfunksjon # Kompatibel med bærbar harddisk Skjerm # TFT aktiv matrise-LCD med stor visningsvinkel # 336 960 pikslers oppløsning # 16:9-forhold mellom bildebredde og -høyde (4:3 kan velges) # Valgbar skjermvinkel J-Bus # Bluetooth-adapter (KS-BTA200) # Grensesnittadapter for iPod® (KS-PD100) # Grensesnittadapter for digitalspiller (KS-PD500) # DAB tunerboks (KT-DB1000) # CD-skifter # Linjeinngangsadapter (KS-U57) # AUX-inngangsadapter (KS-U58) Trådløs Bluetooth-teknologi* # Handsfree telefonering # Talegjenkjennelsesoppringing** # Direkteavspilling og kontroll av lyd # SMS-display # Overføring av telefonkatalog # Anropsliste (ringt/mottatt/tapt) # Autosvar (På/Av/Avvis) # Mikrofonforsterkningskontroll (med automatisk ekkoundertrykking og støyreduksjon) # * Krever KS-BTA200 # **Sammen med talegjenkjennelseskompatibel mobiltelefon iPod-kontroll* # Spill/Pause # Hopp/søk # Avspilling i vilkårlig rekkefølge/repetert avspilling # Tekstdisplay # * Krever KS-PD100 CD-spiller # CD/CD-R/CD-RW-kompatibel # CD-tekst # Direkte sporvalg* # Avspilling i vilkårlig rekkefølge/Repetert avspilling # Introsøk # * kun på fjernkontrollen Tuner # RDS # HS-IIIi-tuner # IF-filter # Forhåndsinnstillingsminne for 18 FM- og 6 MB/LB-stasjoner # SSM (for FM) # Søk (Opp/Ned) # AFNS/PNC # Stereo/Mono-velger (for FM) Forsterker # Høypassfilter PÅ/AV # Kildespesifikk volumkontroll # Balanse/faderkontroll # Volumdemper # Velger for maks. forsterkning Generelt # Pipetonestøtte # COMPU PLAY # Uttak ved avslagning # På/Av-bryter med standby-belysning # ISO-kabel
The_transporter Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 litt mer du vet hvor lenge den er brukt.. skal ta den ut av bilen nå.. legge den trygt inne i skapet så ingen bøffer den
The_transporter Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 bump evt byttes i noe kom med forslag
The_transporter Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 slutt å ødelegg tråden min a christer..
CEJ Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 ? har gitt deg et bud.. det siste er lavere pga spilleren har blitt eldre
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 jepp, minstepris er 5k jeg byr over CEJ 2700kr i tilfelle ingen andre vil ha den.. Og jeg har GOD tid..
Bmw_e39 Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 heisann, kan man bruke denna på multifunksjonsrattet til bmw, i en e39 1998 mod? og fortsatt ha mulighet til og bruke rattet lissom... og har du bilder av denne i bilen din? hvordan blir det? må man ha en spesiel innsats?
The_transporter Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 ja det kan man men da må man kjøpe ekstra overgang.. husker ikke hva denne het.. men man får overgang til de fleste bilmerker.. så det på en side fra england tror jeg.. :s jeg har et dårlig bilde.. men de som vil ha bilde av denne i bilen min kan få dette... bare send meg en pm med mobilnummer
The_transporter Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 må bruke mye penger på foringer,dempere,hjullager m.m på bilen.. så noe må jeg selge.. kom igjenn nå folkens 5000 er billig
Hanzo/// Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 hvordan passer denne i e39? har du bilde av den montert i bilen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå