Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 legg ut et bildet her på forumet og fin et sted der jeg får tak i en sånn adapter så har du en som er seriøst innterresert i spilleren din
The_transporter Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 jeg har ikke datakabel.. så får ikke lagt det ut av hvordan det ser ut i bilen min desverre.. men kan sende bilde på mms følger med fjernkontroll.. denne ligger godt i hånda ikke sånn standard flat sak.. de som måtte ønske bilder av hvordan det er montert i bilen min kan sende meg mld på 97959278 så sender jeg bilder må nesten dra på jobb nå.. kan sikkert få med den ramma jeg lagde til min.. selv om denne ikke er allverden så er den kledd i sort skai.. så det matcher litt
Bmw_e39 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 solgt??? og hvis ikke, hva gjør du med prisen nå? og får du tak i adapter før salg?
The_transporter Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 har en kjøper han får den for 4500,- hadde ikke gått mer ned i pris.. det er jævli bra for en måned gammel nesten ubrukt spiller til 7500,-
The_transporter Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 har en avtale med han allerede..venter bare på lønninga mi så jeg får sendt den
The_transporter Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 ikke solgt enda, tviler på at han som skulle ha den henter den ut fra posten i løpet av dagen.. så da blir den sendt i retur i morgen jævli surt igrunn.. da jeg brukte penger på å sende den,og var manko på penger FØR jeg sendte den så om noen vil ha den til 4500 så må dere gjerne ta kontakt..
plugg69 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 har egentlig litt lyst på sånn spiller, men er så mye styr å bygge om dashen.. hmm..
The_transporter Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 er bittelitt jobb.. men fader så bra det blir hvis ingen vil ha den,så beholder jeg den,bygger mediaspiller til rommet av den
Aleks Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 kan gi deg et bud på 4000 kr + en htc s710 smart telefon jeg har..
The_transporter Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 hei beklager sent svar,men spilleren ble utrolig nok hentet ut rett før den skulle sendes i retur så denne er nå solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå