q_ueen Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Finnes det en instruksjonsbok til 525 2005 modellen på norsk/engelsk? Den jeg har er på TYSK, kan liksom ikke springe til min kjære hver gang jeg vil vite hva som står her og der:) Dronningen i Nord
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Man får desverre ikke instruksjonsboken i Norsk, men man får de i blandt annet Engelsk, Dansk og Svensk.. Det er med andre ord bare å velge hva som måtte passe ens behov. Koster ca 500 kr mener jeg å huske hos en BMW forhandler..
q_ueen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Men finnes det ikke en instruksjonsbok på nettet som jeg kan kikke litt på?
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Hmm.. Ja, det mener jeg at det gjør. Denne er så vidt jeg vet i Tysk eller Engelsk, men er noe usikker. Jeg har desverre ikke PDF'en, men den har vært oppe på www.e60.net flere ganger. Jeg har desverre ikke tid og mulighet til å lete opp for deg, men nå kan du kanskje gjøre det selv ettersom du har fått link til siden..
Sir Hofstad Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Viser til linken min på : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Wedophones...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå