Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette var en god og interessant lesning. Er det en BMW modell av senere årgang som virkelig har falt i smak ved første øyekast må det være Consept CS (eller Gran Turismo som en uttales som her).. Modellen er svært lekker med ordentlige friske linjer og et herlig design. Knalltøft design som virkelig har særpreg.. Jeg tror mange blir redd når de får denne bilen opp i bakspeilet.. 8)

Helt enig, første gang jeg så konsept CS, så reiste håra seg i nakken, maken til barsk design skal man lete lenge etter - friskt, tøft og jævlig stilig rett og slett - mer 2BMW" en på svært lang tid.

At den nå blir bekreftet å settes i produksjon er intet mindre en genialt spør du meg.

Konseptet vakte oppsikt verden rundt, og det vil bli spennende å følge denne modellen her, tror den vil gjøre det meget godt i denne klassen. (CLS klassen)

8)

Litt 8 serie over denne, bringer skikkelig attitude og tilstedeværelse med dette oppsiktvekkende utseendet her, den roper flytt deg rett og slett, slik BMW skal være!

Skrevet

Oi, dette er lesning & en nyhet som jeg kan like. Blir spennende og følge med videre mht. tekniske spec'r & bilder fremover på denne modellen 8) .

Jeg syns det holder med SUV, SAV og div. andre X'r fra BMW nå... :roll: .

Skrevet

Konge rå bil detta,morro at den blir satt i produksjon:!:

Oi, dette er lesning & en nyhet som jeg kan like. Blir spennende og følge med videre mht. tekniske spec'r & bilder fremover på denne modellen 8) .

Jeg syns det holder med SUV, SAV og div. andre X'r fra BMW nå... :roll: .

Syns også at det greier seg med X`ene til bmw for en god stund,på tide å sjokkere med litt mer sportlige egenskaper(gjør ikke noe å få med familien i samme bilen 8))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...