Lillen Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei. Har et problem med vindusviskerne mine.. trodde dette var en bagatell men det var det tydeligvis ikke. Det har seg slik at de virker kun i "full fart" altså på øverste hakket på bryteren. Utrolig irriterende. Har prøvd å bytte releer og bryter, men ingenting hjelper. Noen tips? Takker for alle svar. Mvh. Lillen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Virker alså ikkje på intervall eller 1 trinn also? Har du målt på kontakten til viskermotoren om det er spenning? På trinn 2(hurtig) sender den strøm igjennom en tredje børste på motoren for at den skal gå hurtigere. Viss ikkje strømmen er der(mål også med kontakten påkobla for å sjekke etter spenningsfall) så må det ordnes først. Er alt ok,skift motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Hvor ligger viskermotoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Bak dekselet på midten av torpedo oppe ved gummi lista. Sammen med kupèvifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Funker speedometeret ditt? Hvis ikke vil ikke intervalfunksjonene funke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Hos meg funket speedometer, men ikke den funksjonen som gjør at viskere går fortere når bilen er i bevegelse kontra når den står stille på trinn 2. Etter jeg hadde tredd en masse kabler for å koble annlegg, så hadde sikkert noen ledninger/rele fått litt medfart så etter det virket det:P så mitt forslag til deg er å kjøpe deg masse stereo og begynne å koble og håpe på det beste neida:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Haha. Speedometeret mitt funker ja! Men da vet jeg hvertfall hvor viskermotoren er, så får jeg ta og søke litt, kanskje jeg finner ut av det. Blir vel en tur til et huggeri om det er motoren som er gåen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Det er ikke viskermotoren som er gåen, men mest sannsynlig et rele som kanskje har hengt seg oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hm. Spylerne funker heller ikke da. går det på samme rele da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Går på samme bryter, så kanskje det er dårlig kontakt en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Prøvde med helt ny bryter, ingen forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMY Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Har du sjekket ALLE sikringene dine. Har selv en 525 iAT, og på denne går strøm til HIGH SPEED gjennom sikring F34 (under baksetet), men strøm til INTERVAL og LOW SPEED går gjennom sikring F1 i motor rommet. Mulig noe lignende strøm skjema på en 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 High speed funker jo, så den er jo grei, og alle sikringene foran er fine.. så.. argh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 har samme problemet på min e34 AV OG TIL! utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå