Gå til innhold

Vindusvisker feil

Lillen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har et problem med vindusviskerne mine.. trodde dette var en bagatell men det var det tydeligvis ikke.

Det har seg slik at de virker kun i "full fart" altså på øverste hakket på bryteren. Utrolig irriterende. Har prøvd å bytte releer og bryter, men ingenting hjelper.

Noen tips? Takker for alle svar.

Mvh. Lillen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker alså ikkje på intervall eller 1 trinn also? Har du målt på kontakten til viskermotoren om det er spenning? På trinn 2(hurtig) sender den strøm igjennom en tredje børste på motoren for at den skal gå hurtigere. Viss ikkje strømmen er der(mål også med kontakten påkobla for å sjekke etter spenningsfall) så må det ordnes først. Er alt ok,skift motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hos meg funket speedometer, men ikke den funksjonen som gjør at viskere går fortere når bilen er i bevegelse kontra når den står stille på trinn 2.

Etter jeg hadde tredd en masse kabler for å koble annlegg, så hadde sikkert noen ledninger/rele fått litt medfart så etter det virket det:P

så mitt forslag til deg er å kjøpe deg masse stereo og begynne å koble og håpe på det beste :lol: neida:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Speedometeret mitt funker ja! Men da vet jeg hvertfall hvor viskermotoren er, så får jeg ta og søke litt, kanskje jeg finner ut av det. Blir vel en tur til et huggeri om det er motoren som er gåen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har du sjekket ALLE sikringene dine. Har selv en 525 iAT, og på denne går strøm til HIGH SPEED gjennom sikring F34 (under baksetet), men strøm til INTERVAL og LOW SPEED går gjennom sikring F1 i motor rommet. Mulig noe lignende strøm skjema på en 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...