Muren Motorsport Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Det hjelper ikke å printe ut noen papirer. Det er DU som må dokumentere hvilke deler som sitter på bilen din. Det beste hadde vert om du hadde fått B:T. til å blombere de delene du desverre allerede har tatt ifra donorbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Det hjelper ikke å printe ut noen papirer. Det er DU som må dokumentere hvilke deler som sitter på bilen din. Det beste hadde vert om du hadde fått B:T. til å blombere de delene du desverre allerede har tatt ifra donorbilen. Det jeg egentlig må gjøre er å bare skifte motor igjen til 2.0 liter¨å få den godkjent, eller evt skaffe meg ny motor fra en bil jeg vet hvem som har hatt( så jeg kan kopiere vognkort) å kjøpe andre nye deler?(for kvitteringen sin skyld, siden jeg ikkje har noe av det). Uff dette ble faktisk verre enn hva jeg hadde trodd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja de gjør ikke det lett.. Men jeg kan til dels forstå de og. Er mye stjålne/ikke momsa deler ute å går. Jeg hadde en E28 som var ombygd fra 2,0-2,8. Der var papir fra BMW om att alt var bytta. Å det var alt ifra handbrekkwire til motor,gir,bremser,diff,bremsekraftforsterker,osv,osv. alt dokumentert med delenummer fra bmw.(altså ikke godkjent med ettermarkedsdeler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå