boost Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 bump:) detta ska eg på .. mangen ifra sogn&fjordane som kommer:) eg tar med M3`n min:)
Kentan-racing.com Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 da kan eg og melde min ankomst med en stk "flamme" lakket 98 modells chevy tahoe til trekkvogn og bmw m3 min! Skal se om ikke det finnes noe reklame for Vikebil eller noe liggende og se om det ordner seg å få stillt flere biler.. Å en kompis av meg skal være med til hjemplassen sin med chevy pickupen sin! så da har vi iallefall 3 biler bare fra min regi! hiv dere med folkens og lag blæst om dette.. Er for langt til rudskogen hver gang man vil kjøre på bane! Kent
Turbo-Knut Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Kjempebra folkens! Gleder meg til å se mange fine BMW'er Jeg var på Gatebil-Våler og hadde en egen liten stand, spredte plakater til festivalen og snakka samtidig om målet til selve klubben, nemlig å få en motorsportbane! Hva kunne vel passa bedre enn akkurat mellom Trondheim i nord og Oslo i sør og Stryn fra vest!? Alle jeg prata med den helga var kjempeivrige på dette, og vil komme på festivalen! Når det gjelder kjøring i år, så må vi nøye oss med en parade gjennom Otta, noe de fleste synes er helt greit siden dette er første året vårt, og vi kjemper for å få til et positivt bil-miljø her i dalen. Det lokale politi er også svært positivt innstilt og er behjelpelige, så dette er moro! De kommende dagene fram til festivalen blir vi drivende på festivalområdet med forberedende oppgaver, og satser på å tilfredsstille alle våre besøkende under festival-helga.
Turbo-Knut Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Nå er det klart for en uforglemmelig motorfestival! Vi kan bla.a lokke med: Rullende landeveg og mulighet for trimming av biler! STORT tivoli i Otta Sentrum hele festival-helga! Små ATV'er (4-hjulinger) som unger kan få prøve på festivalområdet på dagtid! Offisiell NM-runde i DB-drag! Masse fine motorkjøretøy, mange stands, masse god mat og drikke, masse god musikk, masse folk og stort fint campingområde! Og en gladmelding fra metrologisk institutt: Det er spådd knallfint vær hele helga!! Kom igjen folkens, på fredag, 6.juni sparker det igang!
boost Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 komme ESS der:) so n di montere kompressor på m3`n hehe veit du noe om salget der? trangtmplassen?
Turbo-Knut Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 komme ESS der:) so n di montere kompressor på m3`n heheveit du noe om salget der? trangtmplassen? Hvilket firma som kommer med ruller og trimutstyr skal jeg ikke si for sikkert, men tviler på at det er ESS, hehe.. blir vel litt for mye styr å montere kompressorer på så kort tid. Det kommer en del firmaer og stiller ut sine beste produkter, alt fra poleringsutstyr og salg av bilstereo, til trimming og bremsing av bil Også har vi som arrangerer det hele, en egen stand hvor vi skal selge litt forskjellige klær med egen logo og litt småtteri. Trangt om plassen KAN det bli, men dette vet vi ikke noe om før det hele er i gang. Men det lønner seg som regel å være kjapp
Turbo-Knut Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 er det noe liv der? Det har ikke vært det helt store hittil, men vi venter en hel drøss i morgen! Det var egentlig ikke overraskende at det ikke ble veldig mye folk og aktiviteter i dag, ettersom at fredag er en arbeidsdag. Men alle som var innom har vært kjempe hyggelige, og synes det er et topp arrangement! Og stemninga var på topp hos de som fikk med seg konserten, så vi er sikre på én ting; dette er noe folk flest liker. Men nå skal det bli godt med et par timers søvn. Håper på å treffe så mange som mulig av dere i løpet av helgen!
boost Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 eg var der borte lørdagen. kjørte 340km ++tur retur. må sei eg vart litt skuffet. hadde håpa på bedre oppmøte. skulle hatt ei bane der folk kunne ha kosa seg litt:) burning.. sånn trekker til seg folk. men var jo ein del fine jenter der da:) sånt liker vi jo:) + ein del fine biler der.
Turbo-Knut Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Dette er et kort sammendrag: http://www.gd.no/nyheter/article3592487.ece For å være ærlig, så gikk hele festivalen rett i dass! Dette er det én grunn til; det var for lite folk! Vi i styret har hatt en veldig hard periode nå, og dette var som å få en knyttneve midt i fleisen. Eneste vi kan trøste oss med var at de som besøkte oss var veldig positive og syntes at arrangementet var helt topp, for det var det faktisk! Men hele greia ble ødelagt rett og slett fordi det ikke kom folk. Én ting er at det var stort AM-Car treff litt lenger sør i dalen, men..: Det viser seg faktisk å ha vært boikottings-aksjoner i nærmiljøet, det var så fullstappa med folk i otta sentrum på lørdagskvelden at flere av vaktene på festivalområdet måtte reise inn til sentrum, for der tok det helt av. På konserten vår var det kanskje bare 150 stk, så dette er meget trist, det var faktisk verre enn vi kunne forestilt oss! Men det ble en knallfest for oss som var der, for det var helt råe band som sto på scenen, rett og slett helt sykt bra! Så det er synd at dette gikk så helt fullstendig på trynet Framtiden til Otta Gatebilklubb og Gudbrandsdalen Motorfestival er nå meget usikker, men vi håper at vi skal klare å komme oss på beina igjen, vi gir oss ikke når vi får så god kritikk som vi faktisk har fått, for alt var tilnærmet perfekt, det manglet bare folk.. Sjekk ut bildene, så ser dere at det faktisk var aktiviteter på festivalområdet. BILDER
BimmerKing Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Synd at dere ikke fikk dette til å gå rundt... Vi hadde også ett lite treff her oppe med samme intensjoner som dere, riktignok ikke på langt nær så ambisiøst som dere, men hvis det er til noen trøst så var det ikke det store trøkket på VMK's mønstring heller. Hadde det landet på en annen helg det ikke hadde skjedd noe annet, så hadde nok jeg tatt en tur. Prøv å holde dette igang, for dette er kjempepositivt for folket i omegnen der!!! Hvem er det som stikker kjepper i hjulene deres da? Dette er utrolig kjedelig, men dessverre ikke et ukjent problem her hos oss heller. Send meg gjerne en PM, så kansje vi kan prøve å samarbeide fremover. Det er tross alt ikke SÅ lagt mellom oss
Turbo-Knut Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Hei og takk for omtanken, hyggelig at dere vil være med å hjelpe oss, dette setter vi pris på Samtidig er det nå faktisk godt å vite at andre har vært borti liknende situasjoner/resultat. Vi har fått MYE positiv omtale nå etter dette var over. Alt var veldig vellykket, det manglet kun en ting, og det var folk.., så dette er både gledelig men samtidig veldig trist selvfølgelig. Vi skal klare og komme over den økonomiske kneika, og vi skal kjempe oss videre, for dette brenner vi virkelig for! Hadde alt vært en total fiasko, hadde vi gjemt oss helt bort, men det var det faktisk ikke, arrangementet i seg selv var faktisk meget vellykket! De besøkende, både med og uten utstillingsobjekt, våre sponsorer og alle som hadde stands under festivalen er fremdeles meget positive, og ber oss om å fortsette med dette, og det skal vi gjøre:) Vi har et stort mål, og det er å få et motorsportsenter her i dalen, dette er en av de tingene vi i klubben brenner mest for, og allerede etter bare et halvår på banen har vi blitt hørt og ting holder på å skje, så følg med Følg forresten med på bildetråden på forumet vårt! Hilsen OttaGatebilklubb.no
larserso Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Synd det ikke gikk som forventa! Hadde jeg ikke vært i bryllup hadde jeg tatt turen, men ikke mye å gjøre med det... Hvordan ble dere boikotta da, og av hvem? Vil tro timing nok var litt uheldig da am-car treffet som har vært på Hunderfossen i kanskje 30 år og "Fåvang-dåggån" med mye bil i fokus var på samme helg. Vet om flere som hadde kommet hadde det ikke vært for at det krasjet med disse to arrangementene. Ikke lett å unngå at noe kolliderer med ett eller annet arrangement i en hektisk sommer, men tror dere var litt vel uheldige med timing i forhold til å dra lokale fra sør i dalen i hvertfall denne helga.
Turbo-Knut Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Vi får inn mange positive tilbakemeldinger hver dag nå, og vi får en så god støtte fra de som har vært sponsorer, utstillere, musikk-folk, besøkende og andre arrangører, vi ser lys i tunnelen, og kommer til å satse videre med friskt mot! Det kolliderte med mye denne helga ja, det foregikk mye i områdene rundt oss, det var liv og røre i Trondheim, Stryn, Fåvang, Hunderfossen og et VAG-treff på Våler. Dette er nok hovedgrunnen, for lokalbefolkninga kommer ikke med mindre det er liv og røre, og når de lokale ikke vil være de første inn, da er det naturlig nok ingen som vil komme etter.. Hadde det vært mye folk, som har kommet fra "langt avsted" hadde lokalbefolkninga kommet etter! For det er litt rart at det plutselig var stappa med folk i Otta sentrum denne helga, der det vanligvis ikke er liv i helgene.., og "rånestripa" gikk rundt festivalområdet hele helga. Så det var absolutt interesse for dette, men folk gikk heller å fylte opp pubene, ettersom det ikke var nok liv på festivalen om kveldene. Sånn kan det gå, jeg tror dette var en meget lærerik erfaring, selv om det var meget trist, og dyrt for oss som arrangerte dette. Det er nok litt bra å ikke lykkes helt første gangen, for det er ikke meninga! De fleste må kjempe seg opp og framover, og det er nok en sunn prosess. Otta Gatebilklubb og Gudbrandsdalen Motorfestival kommer til å overleve, vi gir oss ikke etter all ros og god kritikk vi nå har fått i etterkant! Vi ønsker å arbeide for dette, slik at folk skal se at vi vil få til noe, vi er dritt lei alle som bare klager og syter over at ingenting skjer, og ikke gidder å være med å bygge opp noe selv. Det eneste man kan gjøre for å unngå å bli en syter selv, er å prøve å starte opp noe positivt selv! Dette har vi prøvd, og vi fikk det faktisk til, og vi kommer til å fortsette med det! Vi kommer til å holde kontakten med de vi allerede har samarbeida med, og ønsker å komme i kontakt med flere klubber, vi er avhengig av det, så håper å komme i kontakt med flest mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå