Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det var Spinx som skrev den... Ikke meg Spinx: Jeg er klar som ett egg Da er vi 4 foreløpig !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det var Spinx som skrev den... Ikke meg Spinx: Jeg er klar som ett egg Da er vi 4 foreløpig !!! det var ELLER boddiz... ikke eller (hva) boddiz.. hvis du skjønner... hehe... med meg så er det 5 og dama 6 men hvor bor dere hen? står jo ikke noe på navnet deres... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg bor i arendal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 oki... hehe... går på skole i grimstad jeg så bare si ifra hvis det skjer noe en ukedag... sånn type mandag, tirsdag onsdagskveld hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hvor i arendal bor du? bor selv på tromøya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hvor i arendal bor du? bor selv på tromøya PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hvor i arendal bor du? bor selv på tromøya du har pm av meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hvor i arendal bor du? bor selv på tromøya Du har ikke PM av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 så kjip du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg er med jeg også, så blir vi 7, eller 8 vel Haha.. Jeg har jo tøffe vinterfelger jeg ^^ Haha. Med dyre nok dekk også! Men men.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 ja, men du magnler jo hjørner på bilen din hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 ja, men du magnler jo hjørner på bilen din hehe... Mangler jo bare 1 hjørne bak, også litt av fronten ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe men uansett... du skal få lov til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå