Gå til innhold

Bimmerstreff i sør Feb med streetmeet etterpå!

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da begynner vi å bli noen stykker til det SØRLANDETS STORE UOFFISIELLE BMW VINTERTREFF!

- Spinx

- Spinx kompis nr1 (mulig å få ett navn/nick?)

- Spinx kompis nr2 (mulig å få ett navn/nick?)

- Boddiz

- ///Mysild

- Dama til ///Mysild

- marararius

Det var 7 det!

vegsir: du trenger ikke å få med deg noen til å komme på treff! Jeg kommer mest sansynlig alene, evnt med en kompis i pasasjersetet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny liste!

- Spinx

- Spinx kompis nr1 (mulig å få ett navn/nick?)

- Spinx kompis nr2 (mulig å få ett navn/nick?)

- Boddiz

- ///Mysild

- Dama til ///Mysild

- marararius

- Ad|oS

Stiller du med bil Ad|oS?

Hvilkne dager passer for folket? Lørdager bør være gull.... Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er egentlig en hærlig dag for min del.... men vet ikke hva andre synes? På lørdager er det jo noen som jobber.....

Hvis Rabies er med er vi jo hele 8 stk! Venter med å sette Rabies på lista til han gir klarsignal selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er alltid med uansett :-P hehe... ja... men når? det kan ikke være den søndagen som kommer nå, og hver 3uke... for da jobber jeg kveld, og neste søndag og hver 3uke, jobbe jeg morra til 15... og helga etter har jeg fri :-) så så lenge jeg ikke jobber kveld, er jeg med :-) gjelder det samme lørdager også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, så lenge jeg ikke jobber :) Passer best lørdag eller søndag. Har et par timer å kjøre, så jeg kommer med varm motor :D Hehe. Sansynligvis har jeg med en passasjer :) Jobber skift, så om noen kommer med noen datoer, får jeg sjekket skift-plan, hvordan jeg jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvorfor sa dere ikke noe om fyll til å begynne med? da blir jeg med seff :lol: kan sikkert bli med en helg, men er litt skeptisk til drikking der nede åssen gjør vi med soving/lokaler/parkering osv?

skal ikke ligge på samme rom som DirtyD i allefall...som nicket tilsier så lukter han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...