vegsir Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 ingen pm fra meg heller, men får prøve å hivem eg på et evt treff jeg å hvis jeg får med meg noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 uuu...... hehe... fin farge på bilen din liker den fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Da begynner vi å bli noen stykker til det SØRLANDETS STORE UOFFISIELLE BMW VINTERTREFF! - Spinx - Spinx kompis nr1 (mulig å få ett navn/nick?) - Spinx kompis nr2 (mulig å få ett navn/nick?) - Boddiz - ///Mysild - Dama til ///Mysild - marararius Det var 7 det! vegsir: du trenger ikke å få med deg noen til å komme på treff! Jeg kommer mest sansynlig alene, evnt med en kompis i pasasjersetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg kommer også! Bil komme nok snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 får også med meg simonsenracing også når han har fått bygget bilen sin... hehe... ad|os kommer nok også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ny liste! - Spinx - Spinx kompis nr1 (mulig å få ett navn/nick?) - Spinx kompis nr2 (mulig å få ett navn/nick?) - Boddiz - ///Mysild - Dama til ///Mysild - marararius - Ad|oS Stiller du med bil Ad|oS? Hvilkne dager passer for folket? Lørdager bør være gull.... Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Stiller med bil hvis jeg har en på den datoen det blir treff Alle dager passer hehe Men er vel fredag/lørdag/søndag som passer best hvis det skal være aktuelt for folk litt unna å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 rabies er nok også med... ut å vise senkesettet for folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Søndag er egentlig en hærlig dag for min del.... men vet ikke hva andre synes? På lørdager er det jo noen som jobber..... Hvis Rabies er med er vi jo hele 8 stk! Venter med å sette Rabies på lista til han gir klarsignal selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 han er alltid med uansett hehe... ja... men når? det kan ikke være den søndagen som kommer nå, og hver 3uke... for da jobber jeg kveld, og neste søndag og hver 3uke, jobbe jeg morra til 15... og helga etter har jeg fri så så lenge jeg ikke jobber kveld, er jeg med gjelder det samme lørdager også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg er med, så lenge jeg ikke jobber Passer best lørdag eller søndag. Har et par timer å kjøre, så jeg kommer med varm motor Hehe. Sansynligvis har jeg med en passasjer Jobber skift, så om noen kommer med noen datoer, får jeg sjekket skift-plan, hvordan jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe.... sørg for at du kan de helgene jeg kan hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 det må helst være søndag for min del. har et par veninner som nok blir med hvis det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Treff med fyllefest rett etterpå, hørtes ikke det gull ut? Jeg å dirtydicky kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe hvorfor sa dere ikke noe om fyll til å begynne med? da blir jeg med seff kan sikkert bli med en helg, men er litt skeptisk til drikking der nede åssen gjør vi med soving/lokaler/parkering osv? skal ikke ligge på samme rom som DirtyD i allefall...som nicket tilsier så lukter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå