Rabies Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 rabies er nok også med... ut å vise senkesettet for folket Så lenge jeg ikke må jobbe så er jeg alltid med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 med mindre jeg har fått lakket bilen, skal jeg stille med den svarteste og styggeste bilen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 med mindre jeg har fått lakket bilen, skal jeg stille med den svarteste og styggeste bilen haha Ikke om jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvor var det treffet dere hadde i høst? En grei plass å ha et evnt treff på igjen eller bør vi bytte location? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Vi var først utenfor travparken, for så å kjøre til en bensinstasjon i nærheten. Er jo grei plass, med mulighet for veldig mye biler. Ikke så "sentralt", men vi har jo bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvorfor flyttet dere på dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 fordi det var kalt som FAEN....og vi var sultne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 fordi det var kalt som FAEN....og vi var sultne godt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 synes det beste med hele treffet var han stakkarn som drev med øvelseskjøring på samme stedet med den stakkars franske stasjonsvogna... den klutchen fikk kjørt seg verre en det som er sunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hahha... mange som driver med det der oppe forresten, vi skulle jo godt inn på museet der og kikka... MANGE biler der inne! hvis et fortsatt er der da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Er det satt av noe dato eller tar dere det bare som det kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Det er vel noe man finner ut av etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 men ang tidspunkt, skal vi prøve å få fiksa det i februar? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 KAAAAALTTT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 vi tar en felles tur til syden da, slik at kazy ikke skal fryse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå