vegsir Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 er jo bare en fordel hvis det er kaldt å glatt da. så kan vi som ikke har så sprek bil klare å leke litt vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 eller renne av E18 på vei dit vi får nesten kjøre kolonne vi Vegsir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 eller renne av E18 på vei dit vi får nesten kjøre kolonne vi Vegsir e-18 er jo salta da. og hvis det blir snøkaos(som jeg håper på!! ) så blir jeg hjemme og brøyter.det får vi prøve på hvis jeg ska dit. men jeg bedriver ikke noe særlig kappkjøring bare så du er advart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 hehe ikke noe stress det vennegjengen min kaller meg Capt. Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Stjeler de navn fra Top Gear? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Jeg synes ikke den verste tingen er at det er kaldt og surt, MEN at det blir så forbanna tidlig mørkt at en bare kan glemme å ta noen ok bilder Stiller opp til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 vi kan jo stå i mørket å spille skikkelig høy rånemusikk. og så kan forbipasserende høre klirringa fra bagasjerommene:D og så kan jo evt de som liker det, prøve å se ut som ufoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Med riktig kamera og litt blitshjelp er ikke mørket noe problem Kan alltids ordne litt bilder. Er ikke det som er det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 bilen min ser skikkelig fucked ut hvis jeg bruker blitz. Kjenner den nesten ikke igjen... Mulig det bare er kameraet som er sucky da. Bruker jeg ikke blitz blir bildene tåkete og litt ''spøkelsesaktige''. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 "Bilde problemet" fikser vi bare med å sette ett tidspunkt litt før det blir mørkt Jeg er også klar for ett treff i februar Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Fordi du bruker blitsen feil! Gjelder bare å bruke ting riktig vettu... Får vi bilder av bilen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 har prøvd, men som sagt er kameraet mitt råttent og jævlig, så du ser liksom ikke så mye forskjell. Kan prøve igjen i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Større sjangs for at jeg stiller når det blir varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 ja men hallo vi skal jo ha mer en 1 treff i 08 vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja det må vi vel faen med klare? klarer ihverfall 3-4? Men kan vi ikke ta det i April? Digg fikk spoileren idag etter sånn ca 3ukers venting:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå