Ad|oS Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Greit å ha satt av en dato hvertfall! Når blir det lakkering forresten? Fastsatt datoen nå? VIL HA BIL SNART!
Boddiz Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Kan vi ikke ha ett sniktreff søndag 24.februar? =)
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Kan vi ikke ha ett sniktreff søndag 24.februar? =) jeg er klar etter klokka 15
Spinx Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Mysild har du bestemt deg for farge enda?
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 ja, blir 181 diamantsvart... gidder ikke lakke motorrommet og ALT det andre som må gjøres... men sliter med valget mellom sort grill og chrome grill
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 men nå kommer spørsmålet... hvis vi tar dette treffet på dagen, si mellom 15 og 16, skal vi da prøve å få rigget til åretførste treff på kvelden? slik at vi bmwgutta (og jenter) møtes på dagen, tar noe mat og knipser bilder og litt slikt, så får vi et skikkelig rånetreff på kvelden? da med alle typer biler...
vegsir Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Kan vi ikke ha ett sniktreff søndag 24.februar? =) får si som jeg pleier. skal prøve å få blitt med. regner med at jeg kan. men gidder ikke å dra alene.
Dj Feed Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Må få gang på eit treff... Det går ann å vaske bilan etterpå!! Vinterdekk=billig dekk=gøy!!
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!?
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 grattis med bil dj feed... snakka med ad|os og han sa du skulle kjøpe den hehe...
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Men et stort "fellestreff" er nok ikke så dumt det heller. La noen få personer vite om det, så vet plutselig alle det
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 kan ordne det... men får ta det et par dager før, slik at ikke hele sørnorges politi er der... alle 2 haha.... men vet om en jeg skal sende til, så går det videre til halve krsand
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 kanskje endre trådnavn til bimmerstreff i sør 12 april med streetmeet etterpå... eller lignende?
vegsir Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!? jaja. selvfølgelig, men ska nok få med meg ei veninne eller noe. så kommer jeg serdu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå