///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!? jaja. selvfølgelig, men ska nok få med meg ei veninne eller noe. så kommer jeg serdu aha.. smårips
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Må ikke klage på det! Må være glade for litt "mangfold"... Grattis med gull på skuldrene
Boddiz Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=72215 Kom igjen folkens! dette blir knall
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 bare 1724 så tar jeg deg igjen haha... bare ikke vær på bimmers et par måneder ikke så værst til å bli medlem i oktober
vegsir Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!? jaja. selvfølgelig, men ska nok få med meg ei veninne eller noe. så kommer jeg serdu aha.. smårips ikke til deg i hvertfall!
///Mysild Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!? jaja. selvfølgelig, men ska nok få med meg ei veninne eller noe. så kommer jeg serdu aha.. smårips ikke til deg i hvertfall! har dame, så jeg klarer meg hehe
Spinx Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 hehe da bytter jeg navnet på tråden til: Bimmerstreff i sør 12 april med streetmeet etterpå
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 du kan vel ta følge med boddiz og evt kazynor!? jaja. selvfølgelig, men ska nok få med meg ei veninne eller noe. så kommer jeg serdu aha.. smårips ikke til deg i hvertfall! har dame, så jeg klarer meg hehe men hva får deg egentlig til å tro at jeg drar rundt på smårips? disse veninnene det er snakk om er på min aldre. og du er vel ikek så mye eldre enn meg?
kazynor Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 rips er også bær BTW vegsir...hvem er det du tar med deg? kanskje det er kjentfolk
vegsir Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 rips er også bær BTW vegsir...hvem er det du tar med deg? kanskje det er kjentfolk ikke helt klart ennå, men tviler på du kjenner de.den/de er ifra tvedestrand slummen
Hankook Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Er datoen bestemt? Orket ikke lese gjennom alle innleggene. Er litt lysten på en lang tur med 5erne. og hva er bedre med enn lang tur enn og ha ett BMW treff som mål?
Spinx Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Ikke så veldig dumt det Hankook, men jeg foretrekker litt varme vær da så vi kan stoppe og kjøpe Hambis og Cola og sitte å slappe av litt i sola.
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 I dag, midt på dagen var det jo sol og god varme i når du satt ute. Så er bare den vi er avhengige av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå