cecotto Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hei, jeg har er 2002 mod E39 hvor varmeapparatviften periodisk lever sitt eget liv. Selv ved tvangskjøring av viften, øker og minsker den effekten uvilkårlig. Er det noen som kjenner til problemet og vet hva det kan være som forårsaker dette?
bjalle Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 søk på viftemotstand her på forumet så finner du svar.
Deep Dish Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hei, jeg har er 2002 mod E39 hvor varmeapparatviften periodisk lever sitt eget liv. Selv ved tvangskjøring av viften, øker og minsker den effekten uvilkårlig. Er det noen som kjenner til problemet og vet hva det kan være som forårsaker dette? Garantert viftemotstanden som er gåen som bjalle sier... Enkelt å skifte selv, her er en DIY som jeg laget da jeg skiftet den på min bil.. http://bimmers.no/viewtopic.php?t=61468 Lykke til.!
cecotto Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Takk for svaret, men problemet er ikke at den har sluttet å virke. Hvis reostaten er defekt, vil ikke viften oppføre seg slik som min gjør, derimot slutte å virke helt på alle trinn utenom full effekt. Enig?
touring Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 slenger meg på og seier viftemotstand,nett skifta på min etter liknades symtomer,takk til forumet her så kunne eg gjera da sjølv.
bjalle Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Takk for svaret, men problemet er ikke at den har sluttet å virke. Hvis reostaten er defekt, vil ikke viften oppføre seg slik som min gjør, derimot slutte å virke helt på alle trinn utenom full effekt. Enig? Den vil oppføre seg på forskjellige måter,enten stoppe helt,gå på fullt eller ha varierende hastighet.
540is Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Takk for svaret, men problemet er ikke at den har sluttet å virke. Hvis reostaten er defekt, vil ikke viften oppføre seg slik som min gjør, derimot slutte å virke helt på alle trinn utenom full effekt. Enig? Dette er ingen gammeldags motstand med 3-4 trinn, men ett elektronisk styrt sluttrinn med elektroniske kretser i seg. Da kan det skje mye rart .. Skift det og alt blir ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå