Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en kompis sa til meg.. "Det er de første 100 000,- som er værst.. Etter det begynner du å få kontakter." han hadde en av Norges Topp 5 audier på fagernestreffet i fjor..

Det er ingenting som er gratis. Og du vil aldri få noe gratis heller.. I de fleste tilfeller er de ute etter å gi gode rabatter mot reklame på bilen. I mange tilfeller betaler jeg heller 1000-3000 kr mer, enn å kjøre rundt med ett reklameskilt.. BS bildeler vil ha minimum skiltplate. Eyecandy gir deg innkjøpspris om du kjører med reklame folk ser på 10 m avstand.. Sånn fortsetter det i det evinnelige.. Har egentlig ikke fått ett ENESTE tilbud der jeg har syns jeg har fått så mye igjen at jeg kan skjemme ut bilen med reklame..

Er egentlig litt interessert i hvem du mener når du sier "andre"... Er sjelden folk som starter på null og niks bare får penger.. Som regel bygger du opp bilen.. Og deretter kan du få gode tilbud på eventuelle videre oppgraderinger.. Sjelden noen får noe gratis da.. Butikker har som regel en formening om at om du ikke kan få igjen 10% i fortjeneste, er det ingen vits å selge, selv for god reklame..

Alt handler om penger ikke sant.. Penger og kontakter.. Må ærlig innrømme at jeg selv får gode priser av Svein Erik på Styling Tech nå, fordi jeg har hatt såpass mye kontakt med han.. Dessuten har jeg jo lagt igjen ENDEL penger der.. Med endel mener jeg 40-50 000 i veil priser.. Fikk nye hylser fra powerflex.no (mot at jeg sender dem ett bilde når bilen er ferdig), fordi jeg trengte andre enn det jeg hadde fått av protrim til bruk i powerflex foringene mine.. Fått ett bra tilbud av Norvatio på Focal.. Osv.. Men dette er bare fordi jeg begynner å få kontakter, er frempå, og har kvitteringer for at jeg er seriøs og har lagt ut 100 000 i bilen..

Nei skaff deg penger du.. Selv la jeg ut 100 000 i fjor.. 30 000 fra forbrukslån, 25 000 i feriepenger og 45 000 fra lommeboka.. Hardt når jeg tjener kun 250 000 før skatt, men det gikk!

Skrevet

Vil bare legge til ett visdomsord du kan gå etter.. Samme fyr som sa dette.. Han med audien.

"Det handler ikke om penger, det handler om vilje.. Du har en kropp å selge du å!"

Skrevet

Ja, hva skal jeg si...

En interesse for BMW som har gjort at jeg på fritid har fått Realkompetansevurdert kunnskaper om bil ut bilfag,Eksamen fra Bilfagskolen i Østfold, og nå jobb som bilmekaniker til jeg har fullført fagbrev.

Er selvlært da kan man si, men har dokumentert kunnskapene.

Dette på kort tid.

Dette er ikke noe å betale for, MEN, jeg har klart et prosjekt som forsåvidt er betalt, men som med litt hjelp ville latt meg klargjøre det tidligere, og latt meg delta på de treff som trengs for å vise hva jeg og bilen er i stand til.

Kan forsåvidt dokumentere en helt klar plan for prosjektet.

(Kan nevne at jeg har innarbeidet noen gode prosentavtaler, men anser de ikke om sponsoravtaler.)

Skrevet

Takker Teddysen :D

(ble lagt inn dine innlegg mens jeg svarte i stad)

Opplever det samme med å bruke 110K på bil og så vil de ha bilde i (gjesteboka), altså gratis reklame...

Vilje har jeg nok av og kjører det som er tenkt fra starten av...

Skrevet

er ikke bare innen leverandører får deler og slikt man får "sponsor" fattern kjørte med "norgeshus" på sida av bilen sin, de fikk han vist 8 tusn kr for, husker ikke størrelsen på merke, men var ikke så veldi stort;)

Skrevet

Se for deg DEN feite bmwen med bredda skjermer og 19" hjul.. Vinge bak og sota ruter... Customlakkering og ett stort BYGGMAKKER klistremerke... :P llloooll

Greit å bygge prosjekt altså, men er ikke noen vits å ødelegge det selv om man sparte ett par tusen.. :)

Har dårlig erfaring med spons altså.. Men for all del.. Om noen har noen tips, så kom med de..

Skrevet

hva gjør de om det er et byggvare klistermerke, e30 M3 har jo DEKRA ! de er jo et tak får faan!:P så hvorfår ikke?;) så lenke merke er stili og passer bilen gjør de da ikke noe hva det er?;)

desuten er jo ikke akkurat Warsteiner akkurat bildeler:p

Skrevet

Kommer ikke et merke på bilene mine...

Men, jeg kan tipse de jeg snakker med HVER dag om ok firma å handle av, feks.

Det er vel det jeg har å selge egentlig: stort kontaktnett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...