maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei Har midtarmlene i stoff i min E36, resten av interiør er skinn så kunne tenke meg å bytte mitt (mørkt stoff) i svart skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Koster bare en 600kr for helt nytt armlene i skinn hos Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 åja.. hehe... trodde det var sånn svinedyre greier.. Men om noen vil bytte ut sitt skinnarmlene i et i stoff så er det bare å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 jeg kan kjøpe armlene ditt, så kan du kjøpe nytt hos Bmw f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 ja, bare så der er sagt. Det er _kun_ selve armlenet jeg selger, ikke hele armlenekonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 ja, bare så der er sagt. Det er _kun_ selve armlenet jeg selger, ikke hele armlenekonsollen Jepp, fikk med meg det.. Mangler armlene og resten av konsollen, men får sikkert skaffet meg resten av konsollen et annet sted.. Mye skal du ha for armlene a? send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 må bare finne meg pris på et nytt/brukt i skinn så sender jeg deg en PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 må bare finne meg pris på et nytt/brukt i skinn så sender jeg deg en PM:) Jepp, gjør det a jeg er iallefall interessert i det.. Men som han litt lengre opp her sa, så fikk du nytt sort armlene for 600,- hos BMW da? eller så har bl.a. Koed.dk og GS bildeler slikt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 muli jeg er evneveik, men fant kun midtarmlene med hele konsollen på schmiedmann og GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Se her du: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 3H2Q3G2W3B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 ok takk:) fant det bilde der, men en helt annen liste.. Er det stor forskjell på kunstskinn og ekte? utseendemessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå