StrexX Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 gjør som mange andre her: hva syns dere bilen min er verdt?? bilen er en 1988 e30 325 ixa touring, med 182k på tellern. regreim,strammehjul,vannpumpe,toppdekselpakning ble byttet for 8k km siden, pluggledninger og rotor er toppen 5k km gamle, kjøpt helt nytt. justert ventiler, bytta endeledd, ny lambda og veivakselføler. vinterdekkene er hankook piggfrie og kun 3 uker gamle. (605 mønster) olje og filter er bytta for ca 9k km siden, men har handla nytt så skal byttes.. nye plugger sitter allerede på bilen. har ikke sommerdekk og felg, så å si rustfri under, rust på bakluka man ikke ser før man åpner den eller så skal det ikke være noe særlig.. KANSKJE litt antydning til brun flekk nede på dørene forran, KANSKJE! bilen er fullt utstyrt med alt el og skinninteriør(strøkent).. klima(ikke bygd om til ny gass) mangler cruisekontroll, sportsautomaten(overrasket over hvor bra den vanlige er!) og kjørecomputer, bortsett fra dette har den ALT! takker for svar ! bare legge til at den er til salgs, hvis noen skulle være interessert.. selges til en som tar vare på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Bilen ser jo fin ut den, men noen prisantydning er vanskelig da folk priser bilene fra 30 til 70 000,- selv om de er i tilsvarende stand med tilsvarende motor og eksakt samme utstyr. PS: Mangler vel også takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 min har takluke.. elektrisk.. ligger bare pent og jevnt med resten av taket.. syns bilen er verdt en plass mellom 38-45k sjøl, men tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 km kan garanteres, er servicehefte til 145k, kvitteringer fra bilen kom til norge.. diverse hefter med service oversikt fra karossverksted og tektyl.. alle nøkler fra bilen var ny, har jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 38 000 høres ikke ut som en alt for ille pris, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 hvor bor du hend? om det er noen muligheter å kom og å se på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå